Việc làm BMC

Cập nhật 04/10/2024 22:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư vấn và Đào tạo BMC
[LONG THÀNH] MANAGEMENT TRAINEE/ QUẢN TRỊ VIÊN TẬP SỰ
BMC
11 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Rotational assignments: Gaining hands-on experience in different departments such as sales, marketing, finance, operations, HR, etc, to understand different organizational functions.
  • Project involvement: Contributing to and learning from various projects across the organization, from commencement to completion, , providing support and fresh perspectives.
  • Data analysis: Collecting, analyzing, and interpreting data to support decision-making and identify trends & opportunities
  • Communication & Networking : Building relationships and effectively communicating with colleagues across all departments and levels, to achieve common goals.
  • Problem-solving: Identifying issues, analyzing potential solutions, and implementing effective strategies.
  • Continuous learning: Participate in training programs, workshops, and conferences to enhance knowledge and skills.
  • Administrative support: Assisting managers with daily tasks, such as scheduling meetings, preparing reports, and managing correspondence.
  • Skill development: Participating in training programs and workshops to acquire essential management skills including problem-solving, decision-making, leadership, and communication, to enhance professional skills.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in business administration, engineering management, or a related field.
  • Strong analytical and problem-solving skill
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Ability to work independently and as part of a team.  
  • Demonstrated leadership potential
  • Proficient in Microsoft Office Suite or similar software.
  • Demonstrate leadership potential.
  • Adaptability and willingness to learn.
  • Bilingual or multilingual abilities.
  • Project management skills. 

BENEFITS

  • Salary: From 8.000.000 - 10.000.000đ + annual bonus based on Company and personal performance

  • Participate in social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
  • Enroll in a 24-hour accident insurance package.
  • Enjoy attractive bonuses during holidays and Tet according to company policies (from 700.000 - 1.200.000 đ)
  • Participate in advanced training to enhance skills, knowledge, and professional expertise, either through company-organized courses or external training programs.
  • Annual salary increase review.
  • 13th and 14th-month salaries.
  • 12 days of annual leave.
  • Annual tourism, participation in sports days, and internal activities.
  • Work Location: Lot N, Loc An Industrial Park, Binh Son, Long Thanh, Dong Nai.

    Work Hours: 7:30 - 16:30 from Monday to Saturday.

JOIN US IF YOU

  • Join us if you aspire to take on challenging projects and responsibilities from day one, to lead and shape the future of our organization.
  • Join us if you are a team player who believes in the power of collaboration and shared success.

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Cty NAM VIET PACKAGING, lo N duong D4 kcn loc an bình son, Long An, Long Thành, Đồng Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, Ngõ 136 Phố Phương Liệt, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Thực hiện các công tác tuyển dụng

- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.

- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.

- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.

2. Thực hiện các công tác nhân sự

- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự

- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới

- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.

- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.

3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ

- Quản lý văn phòng phẩm

- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...

4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.

Yêu cầu ứng viên

1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức

2. Nữ, trong độ tuổi 9x

3. Kỹ năng giao tiếp tốt.

4. Tin học văn phòng thành thạo

5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc

Những nghề phổ biến tại BMC

Bạn làm việc tại BMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BMC

BMC

Click để đánh giá