Mô tả công việc
Key Responsibilities:
1. Team Management:
Lead, mentor, and manage a team of 5 members, ensuring effective collaboration and productivity.
Conduct regular team meetings and performance reviews.
Foster a positive and motivating work environment.
2. Customer Engagement:
Serve as the primary point of contact for customers, ensuring their needs are met and expectations exceeded.
Manage customer relationships and address any issues or...
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, or a related field.
• Minimum of 2 years of experience in team leadership, customer engagement, and project management.
• Proven experience in software development and understanding of the HR and aviation industries.
• Familiarity with process workflows and logic diagrams.
• Proficiency in English is advantageous.
• Excellent communication, interpersonal, and leadership skills.
• Strong problem-solving...
Quyền lợi được hưởng
Comprehensive health insurance and retirement plans
TÜV Rheinland là tổ chức quốc tế chứng nhận độc lập kiểm soát về kỳ thuật, an toàn với hơn 18.000 nhân viên, trụ sở chính tại CHLB Đức và 500 văn phòng tại 66 quốc gia được thành lập vào năm 1872. Tên ban đầu là Dampfkessel-Überwachungs-Verein (Hội kiểm soát nồi hơi nước),[2] Dịch vụ của TÜV Rheinland tập trung vào 6 lĩnh vực: dịch vụ kỹ thuật công nghiệp, giao thông vận tải, chất lượng và an toàn sản phẩm, chăm sóc cuộc sống, đào tạo - tư vấn và chứng nhận hệ thống quản lý.