YODEE VIỆT NAM

Hồ Chí Minh
Dưới 25 nhân viên
Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại YODEE VIỆT NAM

Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm YODEE VIỆT NAM

Cập nhật 20/12/2024 09:12
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH YODEE VIỆT NAM
E-Commerce Tier 2 Service Specialist
YODEE VIỆT NAM
42 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Tier 2 Service Specialist role who is responsible for handling escalations and complex cases within the Customer/Seller/Creator Service team.

Roles & Responsibilities

  • Manage customer/seller/creator enquiries escalated by Tier 1 teams in CRM tool.
  • Identify root cause of escalated issues and provide appropriate resolutions in order to deliver excellent service. Summarize the Q&A and log in to the knowledge management tool.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Coordinate with other teams/ departments to resolve customer issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations.
  • Look for opportunities to identify ongoing issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Respond to internal and external customer escalations quickly, proficiently and professionally while meeting specific quality expectations.
  • Adhere to established procedures and guidelines while providing quality customer service in order to meet and exceed department standards.
  • Engage sellers to develop long-term relationships and confidence in TikTok E-commerce.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Look for opportunities to identify on-going issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Support ad-hoc projects and initiatives per business needs.

Qualifications

  • BA/BS degree or equivalent practical experience.
  • Requires a minimum of 2 years' experience in a customer service environment.
  • Demonstrates effective, clear and professional written and oral communication.
  • Eager to learn, initiative taker and problem-solver.
  • Proactive and continuous improvement attitude.
  • High problem solving and priority skills.
  • Thrives in fast and dynamic environments.
  • Ability to work under high pressure.
  • Support business in shifts by following the local labor laws.
  • Meticulous and organized.
  • Have a good temper to handle disputes and emergencies.
  • Must be customer service and result-oriented.
  • Excellent skills for communicating and relating with both team members and customers.
  • Experience in eCommerce or marketplace platforms is a plus.
  • Works comfortably with Microsoft Word and Excel.
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH YODEE VIỆT NAM
YODEE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
Dưới 25 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 42 đường số 10, khu Đô Thị Mới Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 2013, YODEE chuyên kinh doanh các mặt hàng gia dụng dành cho phụ nữ mang thai và trẻ em. Chất lượng sản phẩm, kiểu dáng bắt mắt luôn được Yodee đặt lên hàng đầu. Yodee rất nghiêm ngặt trong khâu lựa chọn sản phẩm, chúng tôi phải đích thân trải nghiệm trước khi giới thiệu sản phẩm đến khách hàng. .....

Mục tiêu của YODEE: Mang đến cho bạn và thế hệ mầm non những gì tốt đẹp nhất.

Những nghề phổ biến tại YODEE VIỆT NAM

Bạn làm việc tại YODEE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo YODEE VIỆT NAM

YODEE VIỆT NAM

Click để đánh giá