• Analyze market trends and competitors to identify business opportunities.
• Oversee and evaluate marketing campaigns from planning to execution.
• Monitor and manage the marketing budget effectively.
• Work closely with other departments to ensure consistency and effectiveness.Qualifications:
• A bachelor's degree in marketing, Business, or a related field.
• Minimum of 1 year in marketing and campaign planning.
• Proficient in digital marketing tools and techniques.
• Excellent content creation and writing skills.
• Ability to execute effective social media and email marketing campaigns.
• Advantage: Graduates from RMIT or oversea students from Australia.
Skills:
• Excellent planning and time management skills.
• Strong analytical and problem-solving abilities.
• Good communication and teamwork skills.
• Proficiency in marketing analysis tools and software.
• Deep understanding of market trends and consumer behavior.• Income: 12-15 million VND + Bonus.
• Welfare: Department bonuses, 13th-month salary, social and health insurances.
• Activities: Monthly company parties, at least one annual trip.
• Training: Professional training from Yarraland on Australian real estate.
• Yarraland offers healthy work-life balance, flexible schedules, and opportunities for growth and professional development.
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION là công ty 100% vốn của Nhật Bản thuộc tập đoàn Misumi _Nhật Bản (Misumi Group Inc). Tại Việt Nam nhà máy sản xuất đầu tiên được thành lập năm 1995, tính đến nay CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION đã có 4 nhà máy hoạt động sản xuất tọa lạc tại Khu Chế Xuất Linh Trung 1 và 2 Thành phố Thủ Đức, TP.HCM với tổng số nhân viên trên 3600 người.
Sản phẩm của Công ty chúng tôi sản xuất ra là những linh kiện cơ khí chính xác được dùng trong các ngành công nghiệp sản xuất, các máy công nghệ cao, các thiết bị đo đạc chính xác.
Phương châm, mục tiêu của công ty và nhân viên đó là: Tạo ra những sản phẩm có chất lượng cao nhất với thời gian giao hàng ngắn và giá cả cạnh tranh.
Cùng nhau đặt ra những chỉ tiêu: có mục đích và mục tiêu đúng, nỗ lực bằng phương pháp đúng, đánh giá kết quả một cách chính xác.