Việc làm SAIGON PRECISION

Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION
Accounting Deputy Manager
SAIGON PRECISION
151 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 35
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 35
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

Job Scope(s):
- Setting up and operating NHO’s Accounting system.
- Managing a team of accounting professional to ensure accurate, timely completion of accounting activities.
- Directing and monitor a variety of accounting activities to ensure that the financial resources are managed in accordance with accounting principles and comply with relevant regulations, laws, and standards.
- Checking all expenditure approval and payment are in compliance with company’s policy.
- Being in charge of consolidate financial reports
- Setting up and developing the financial management and accounting systems, financial policies and procedures.
- Working with internal auditor & external auditors.
- Checking all of reports to taxable statement and handle tax matters.
- Interacting and making a relationship with banks and functional agencies.
- Providing direct leadership, guidance and support to ensure the creation of positive atmosphere and team spirit.
- Ensuring accurate, completing and up-to-date financial accounting records are maintained to ensure both internal and external financial reports, returns and statements are based on those records.
- Drawing up budget, cash flow and financial reports for corporation.
- Accomplishing Accounting department human resource objectives by recruiting, selecting, orienting, training, assigning, scheduling, coaching, counseling, and disciplining employees; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures.
- Meeting with other managers to discuss possible improvements to Accounting department.
- Checking or reviewing financial report include internal report.
- Other work from CFO & BOD
- Supporting other Departments in accounting activities

Requirement(s)
- University Degree in Finance or Accounting.
- Must have Chief Accountant certificate
- Must have at least 5 years of experiences in Financial and Accounting in Real Estate/ Construction
- Must have good English communication skills
- Master degree or CPA/ ACCA is an advantage.
- Leadership Skills: Chief Accountant will need to motivate the team, work with them to make sure they abide by all company policies and procedures.
- Problem-Solving Skills: You will have to solve issues, sometimes without seeing the actual problem first hand. Being able to problem solve with an accountant will help your job.
- Ability to work under pressure in a multicultural, diverse environment.
- Deep knowledge and understanding of the Vietnamese Accounting System (VAS) and related legal regulations and laws.
- Ability to use accounting and office computer software.

Working location: 13-15A Nguyen Thi Huynh, ward 8, Phu Nhuan district, HCMC
Working hours: Monday-Friday 8:00-17:00
Why you should work in N.H.O?
- Challenging and promising experience as the company is growing and expanding
- Annual performance review for recognition and promotion
- Internal training workshops to review completed projects and present the team progress
- Personal Accident Insurance to all employees from Day 1
- SHUI is registered on full gross salary
- Medical insurance 1st class from Bao Minh
- Annual health check-up at prominent clinics/ hospitals
- Monthly internal events as the spirit “Grow together” (birthday, fruit day, rooftop events, etc.)
- Quarterly department meal to enhance the team spirit
- Team building activities to boost the team bonding (sport day, outing, step challenge, etc.)
- Cash gift/ gift on public holidays (New Year, Liberation & Labor day, National day, etc.)
- Other benefits in kind (employee’s wedding, birthday, birth of a child, etc.)
- Internal sales program to prioritize the chance of housing ownership for NHO members

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION
SAIGON PRECISION Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION là công ty 100% vốn của Nhật Bản thuộc tập đoàn Misumi _Nhật Bản (Misumi Group Inc). Tại Việt Nam nhà máy sản xuất đầu tiên được thành lập năm 1995, tính đến nay CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION đã có 4 nhà máy hoạt động sản xuất tọa lạc tại Khu Chế Xuất Linh Trung 1 và 2 Thành phố Thủ Đức, TP.HCM với tổng số nhân viên trên 3600 người. 

Sản phẩm của Công ty chúng tôi sản xuất ra là những linh kiện cơ khí chính xác được dùng trong các ngành công nghiệp sản xuất, các máy công nghệ cao, các thiết bị đo đạc chính xác.

Phương châm, mục tiêu của công ty và nhân viên đó là: Tạo ra những sản phẩm có chất lượng cao nhất với thời gian giao hàng ngắn và giá cả cạnh tranh.

Cùng nhau đặt ra những chỉ tiêu: có mục đích và mục tiêu đúng, nỗ lực bằng phương pháp đúng, đánh giá kết quả một cách chính xác.

Những nghề phổ biến tại SAIGON PRECISION

Bạn làm việc tại SAIGON PRECISION? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAIGON PRECISION

SAIGON PRECISION

Click để đánh giá