Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
HMC (Hospitality Marketing Concepts) HMC là tập đoàn hàng đầu về lĩnh vực cung cấp dịch vụ thẻ Hội viên VIP cho hơn 700 khách sạn danh tiếng trên toàn thế giới như: InterContinental, Hilton, Marco Polo... với hơn 30 năm kinh nghiệm và mạng lưới trên 60 quốc gia. Hiện tại chúng tôi đang tập trung mở rộng thị trường tại Việt Nam, và mang đến nhiều cơ hội việc làm vô cùng hấp dẫn