Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Manage, store and update system-wide personnel records including current and retired staff.
Update and maintain employee's database on Odoo and excel file.
Carry out procedures related to labor relations (welcome new staff, signing a probationary contract, etc.)
Receive incoming/outgoing dispatches and papers, scan and transfer them to competent authorities for settlement.
Submit/ receive documents and coordinate drafting information and processing simple diplomacy at state agencies.
Support timekeeping, monitor permission funds and monitor the work efficiency of all employees, remind the implementation of company rules, make minutes of violations.
Prepare administrative reports related to Human Resources major.
Prepare announcements for internal events, training & activities within both CISS and EQuest Group.
Assist in internal events & team buildings.
Perform other tasks as required by the Deputy P&C Manager/ P&C Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's Degree in Human Resources, Business Administration, or related field
At least 1 years experience at the same position
English Communication skill is required
Microsoft Office skill is a must
Ability to work under high pressure and target with good time management skills
Team player and work independently
Have a high rate of care, honesty, and detail-oriented
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Innotech Việt Nam là công ty gia công phần mềm Fintech hàng đầu tập trung vào các dịch vụ chất lượng cao để cung cấp dịch vụ phần mềm quy mô lớn tại Việt Nam. Chúng tôi có hơn 12 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực này và chuyên môn của chúng tôi bao gồm tất cả các giai đoạn thiết kế, phát triển, phân phối và triển khai các sản phẩm và dịch vụ phần mềm fintech.