Since its first launch, Katalon has experienced tremendous growth, serving more than 30,000 teams around the globe, many of which are in the Fortune Global 500, such as PwC, KPMG, Abbott, etc. Katalon is recognized as a top automation tool by prestigious review sites, such as G2, Gartner, Capterra, and IT Central Station.
Responsibilities:
- Respond to customer inquiries and provide technical assistance via various communication channels
- Troubleshoot and resolve customer issues and document solutions
- Collaborate with cross-functional teams to address customer needs and improve product functionality
- Maintain knowledge of our products and stay up-to-date with new features and enhancements
- Contribute to the development of support resources, such as knowledge base articles and FAQs
- 1+ year(s) of hands-on experience with Automation Testing (mobile testing, web-based testing, API testing, or WinApp testing)
- Demonstrated self-starting and supportive team spirit
- Ability to effectively multitask and excel in a fast-paced environment
- Strong command of English for effective communication and presentation skills
- Ability to work independently and collaboratively in a team environment
- Attention to detail and ability to handle multiple tasks
- Technical aptitude and ability to learn new software and tools
At Katalon, we bring together self-starting, open-minded, and talented people while actively promoting a transparent and growth-enabling working environment. But don't just take our word for it. Take a better look below!
- Total Remuneration: Satisfying your financial goals through competitive compensation and periodic performance bonuses
- Well-being & Work-life Balance: Staying healthy through comprehensive health plans, flexible work arrangements, and generous paid leaves
- Statutory Compliance: Labor compliance with local regulations that ensure employee security
- Work Facilities & Accommodation: Top-notch equipment, supportive allowances, and A-class facilities
- Diversity, Equity, Engagement, & Inclusion: Becoming part of a global team that celebrates differences, equal opportunity, and meaningful employee recognition
- Growth & Rewards: Thriving professionally through employee enablement, a culture of trust, and rewarding performance
Kể từ khi được thành lập vào năm 1994, như tên của SEOGWOO đã được công nhận là công ty Hàn Quốc thành công tại Việt Nam với tinh thần biên giới.
Vào năm 2013, chúng tôi đặt tên toàn bộ tập đoàn là KAS HOLDINGS.
Và chúng tôi đang mở rộng lĩnh vực kinh doanh sang thị trường Đông Dương có 200 triệu dân, dựa trên 20 năm kinh nghiệm và công nghệ tại Hàn Quốc và Việt Nam.
Chúng tôi đã thiết lập các tiêu chuẩn cho kiến trúc sư, công nghiệp, xây dựng cơ khí, kỹ thuật và đầu tư bất động sản, cung cấp cho khách hàng thực hiện kịp thời, giá trị tuyệt vời, giá cả hợp lý và chất lượng cao nhất. Chúng tôi cố gắng trở thành người giỏi nhất.
Đặc biệt, đội ngũ quản lý tập trung của chúng tôi cam kết con người, nguồn lực và cơ sở vật chất để đảm bảo rằng mỗi dự án được hoàn thành với sự hài lòng của khách hàng.
An toàn và chất lượng tạo nên sự khác biệt.