Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
Reservation Officer/ Nhân viên đặt phòng
Khách Sạn KK Sapa
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)
Tóm tắt công việc

• Responds to communications from guests, travel agents, and referral networks concerning reservations arriving by mail, telephone, telex, cable, fax, or through a central reservation system. Creates and maintains reservation records-usually by date of arrival and alphabetical listing prepares letters of confirmation and promptly processes any cancellations and modifications.
• Additional duties may include preparing the list of expected arrivals for the front office, assisting in preregistration activities when appropriate, and processing advance reservation deposits.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Yêu cầu và trách nhiệm công viêc:

• Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
• Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
• Knows the type of rooms available as well as their location and layout.
• Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
• Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation.
• Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
• Determines room rates based on the selling tactics of the hotel.
• Prepares letters of confirmation.
• Communicates reservation information to the front desk.
• Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
• Understands the hotel's policy on guaranteed reservations and no-shows.
• Processes advance deposits on reservations.
• Tracks future room availabilities on the basis of reservations.
• Helps develop room revenue and occupancy forecasts.
• Prepares expected arrival list for front office use.
• Assists in preregistration activities when appropriate.
• Monitors advances deposit requirements.
• Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
• Makes sure that files are kept up to date.
• Maintains a clean and neat appearance and work area at all times.
• Promotes goodwill by beings courteous, friendly, and helpful to guests, mangers, and fellow employees.
• Walk around with the client and ensuring that they secure whatever services they are in need of.
• Getting information about areas of interest in order to target more clients in particular seasons.
• Making arrangements for clients travel programs.
• Tracks future room availability on the basis of reservations, and helps develop forecasts for room revenue and occupancy.
• To be aware of all front office procedures and assist with reception duties when required.
• To be fully aware of and adhere to health and safety, fire and bomb threat procedures.
• Willing to undertake any reasonable request made by management in any other areas of the house.
• Open and close the availability as and when required of hotel in all the GDS channels, IDS channels and on the hotel website.
• Configuring rates on the hotels property management system


Quyền lợi được hưởng

Lương Thưởng Hấp dẫn

Đầy đủ quyền lợi theo luật lao động Việt Nam

Yêu cầu công việc

Required Skills – Kỹ năng yêu cầu
• Must speak, read. Write, and understand the primary language used in the workplace.
• Must be able to speak and understand the primary language used by the guests who visits the hotel

Qualifications –Bằng cấp

• High school graduate or equivalent.

Experience – Kinh nghiệm
• Previous hotel-related experience desired. Experience in Hotel software and their functionalities




Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates please send your CV via Hoteljob or email: hiring imperialhotel.vn
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá