Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Đơn Hàng Mẫu / PDCS Staff
Khách Sạn KK Sapa
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Receiving sample order from customer to give them sample product.
2. Advise and confirm materials: such as (Fabric direction, kind of PU and H/T Logo, Sublimation, Pad printing, silk printing information) to get correct order information.
3. Keying in the sample orders on ERP and send email to the related department to request to produce sample.
4. Tracking and updating the status of sample orders to customer. Updating ETD of sample orders to customer to get their acceptance, then arrange shipping date base on that.
5. Collaborate with Sample Room team to open the sample size, HT logo, and Sublimation to get approval for sample order.
6. Working with costing team to cost out the product and provide the quotation to customer's demand (new logo design, last, fabric, process.... Or cost option for comparison).
7. Contact with purchasing team to get fabric quotation and related limitation of fabric.
8. Create PI & CI of sample order on O2 ERP system to send to customer.
9. Making shipping list plan and info customer shipping document to catch customer timeline.
10. Follow raw material and product testing to make sure the sample meet or exceed customer standards.
11. Issuing Sale contract to customer to get the agreement on the detail trade terms, payment term, deliver method, ...
12. Issuing Monthly debit note to customer, tracking payment status to make sure all payment on time.
13. Check the accuracy of the daily shipping report before the reporter updates the accounting team to make sure all the information is correct.
14. Contacting directly to logo and fabric vendor on special cases (pushing urgent order delivery, checking urgent information for new material, ...) to get material urgently, then could finish sock liner intime to deliver out.
15. Giving instant advise/suggestion regarding to material and tooling to customer upon request, then customer could develop suitable sample for their project.
16. Communicating to customer via email, Apps and phone to make sure finish daily job well.
17. Following correctly and timely all standards development policies to giving customer the correct advice and profit for company.
18. Daily support on enquired information regarding Sample Development from Production, CS, KIO, PPC, PD, QC, Purchasing, Sales, Costing, Accounting => by giving needed information when they request to help them finish job smoothly.
19. Transferring product tolerance/ product key features to BOM, and KIO Team, then BOM to clarity and accuracy accordingly.
20. Keying in BOM SKU and Price of insole to ERP, then later on people to track it if need.
21. Keying in Price of insole to ERP for recording and making packing list, PI/CI, Sales reports.
22. Making total PKL, send to customer for confirmation then send to Accounting Department to open customs declaration.
23. Handling exceptional cases (complaints, delay, claim, deduction, NG,) from customer to find action plan, and improve to customer.
24. Preparing price requirement for costing department to make the quotation, send customer for confirmation.
25. Working with US Sales for development direction, and Brand's direction, so could have enough knowledge to apply to current job.
26. Check with customer for production forecast/ buy plan for our planning team buy correct raw material.Yêu Cầu Công Việc
Education & Knowledge: College/ University
Foreign language: English communicating
Experience: At least 2 - 3 years' experience in PDCS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Other skills:
Time management skills
Communication and Negotiation skill
Problem solving
Can use ERP systemLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá