Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
Receptionist Supervisor
Khách Sạn KK Sapa
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 24/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng

Mô tả công việc

- To greet all guests in a courteous and helpful manner with the standard greeting and to provide a unique personalized service by attempting to learn and use the guest name at every opportunity.

- Upon check-in ensure that the VIP and Corporate Account guest fill in the registration card completely and legibly and that the room type and rate specified is in the right order. 

- To keep the guest details updated for Guest History Purpose.

- Be familiar with Melia Worldwide especially Asia Pacific and be prepared to handle the reservation for other Melia hotels.

- To physically check all today’s checked in input that all are updated and complete especially rates.

- To handle request of ticket reconfirmation if Guest Experience Officer is not available.

- Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food and Beverage outlets and their time of operation. Attempting to sell the advantages to the guest.

- Following the required Telephone Courtesy.

- To keep the Level's front desk area clean and tidy and references are always ready at all time.

- To be well groomed at all time.

- To be alert of any suspicious or unusual situation and immediately inform Security Office and Duty Manager/ Level Manager.

- To attend to any guest complaint or misunderstanding and to resolve the situation as soon as possible or get Level Manager if in doubt. Log it in your logbook for further follow up.

- To report to relevant department for any damage / out of order.

- To respect all hotel property and to minimize wastage.

- To obtain as many as possible guest questionnaire and to diplomatically inform the guest how important it is for Melia Standard of Service.

- To maintain good working relationship within Front Office Department and with other departments.

- Be familiar with the “Knowing Your Product” booklet, Fire & Emergency Manual, Employee handbook, Melia Loyalty Programs and frequent Flyer Programs.

- Be familiar with Standard Service Procedure.

- All guest comment to be updated in their profile for Guest History purpose.

- Check-in and check-out are handled properly without any delay.

- Front Desk operating supplies and stationaries are in good order and stocks are maintained in a reasonable level.

- To implement the new Standard Service Procedure and Department Policy & Procedures obtained by Management.

Quyền lợi được hưởng

- Friendly and active working environment with great chances to meet with VIP guests.

- Insurance benefits contributed at 100% salary offered.

- Accident insurance 24/24.


- Services charge offered during the probation period; Year-End services bonus; 13th salary bonus and other benefits.


Yêu cầu công việc

- At least 1 year experience in a same position in 4 or 5 stars Hotel/ Resort.

- Management skill and training skill.

- Outgoing and people oriented.

- Motivator and self-starter.

- Team builder Displays initiative.

- Commitment to professional values.

- Sense of humor.

- Customer oriented.

Yêu cầu hồ sơ

Apply for this position via hotel jobs 
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá