- Offer assistance with certain tasks (e.g. confirming travel arrangements, taking messages)
- Record information in the logbook daily
- Be able to listen to the complaints that may arise from the guests; stay calm and composed all the time and respond in a positive manner to the guest whose standards are not met
- Assist the guests in their travel needs, like tours they can enjoy, where to dine, shop or rent a car among other arrangements that guests may desire to be helped with
- Selling/ Up selling the tour, FB; Spa & Other the hotel service
- Other tasks assigned by manager
Mô tả công việc
Phúc lợi
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- Vocational training/ college degree in Hotel Management or related field
- Familiarity with hospitality industry standards
- Proficiency in English; knowledge of additional languages is a plus
- A customer-oriented and professional attitude
- An outgoing personality
- Outstanding communication abilities
- Excellent organizational and time-management skills
La Sinfonía Del Rey là khách sạn điểm đến đầu tiên của chúng tôi và là một phần của tập đoàn khách sạn boutique La Sinfonía tại Hà Nội. Nằm ngay trung tâm Phố Cổ và chỉ cách Hồ Hoàn Kiếm vài bước chân, chúng tôi cam kết mang lại trải nghiệm chân thực nhất nhưng không kém phần thoải mái trong thời gian bạn lưu trú tại Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Tại La Sinfonía Del Rey, bạn chắc chắn có thể cảm thấy an toàn, yên bình và thoải mái trong khi vẫn đắm mình trong bầu không khí thần thoại và thơ mộng của thủ đô hàng thế kỷ.