Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Success Internship
Magenest.,JSC
25 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
27/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
27/09/2024
Hình thức:
Thực tập
Kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
- Address customer inquiries through live chat, marketplace platforms, and emails.
- Collaborate with various departments to resolve customers' technical issues.
- Manage complaints by offering suitable solutions and alternatives within specified time limits; follow up to ensure resolution in accordance with company procedures, guidelines, and policies.
- Collect user feedback and review marketplace responses.
- Create user manuals and develop on-screen tutorials for software products.
- Submit support outcomes and FAQs to the manager.
- Provide recommendations for enhancing customer service.
- Undertake other minor tasks as assigned by the manager.- Customer support experience is a plus.
- Good English writing and reading skills.
- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
- Good communication and presentation skills.
- Ability to multitask, prioritize, and manage time effectively.- Monthly internship allowance (parking tickets included)
- On-the-job training.
- You're encouraged to experiment with new technologies & set your own way of doing.
- Young, dynamic, fast-paced working environment.
- At Magenest, tea & coffee is free. Besides, we organize team-building events, monthly birthday celebrations, yearly vacations, and more.
- Internship certificate supported.
- Collaborate with various departments to resolve customers' technical issues.
- Manage complaints by offering suitable solutions and alternatives within specified time limits; follow up to ensure resolution in accordance with company procedures, guidelines, and policies.
- Collect user feedback and review marketplace responses.
- Create user manuals and develop on-screen tutorials for software products.
- Submit support outcomes and FAQs to the manager.
- Provide recommendations for enhancing customer service.
- Undertake other minor tasks as assigned by the manager.- Customer support experience is a plus.
- Good English writing and reading skills.
- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
- Good communication and presentation skills.
- Ability to multitask, prioritize, and manage time effectively.- Monthly internship allowance (parking tickets included)
- On-the-job training.
- You're encouraged to experiment with new technologies & set your own way of doing.
- Young, dynamic, fast-paced working environment.
- At Magenest, tea & coffee is free. Besides, we organize team-building events, monthly birthday celebrations, yearly vacations, and more.
- Internship certificate supported.
Khu vực
Magenest.,JSC
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, 170 La Thành, Ô Chợ Dừa, Đống Đa, Hà Nội
Magenest là đối tác chiến lược của Magento tại khu vực châu Á-Thái Bình Dương, đồng thời cũng là đối tác của Odoo ERP, AWS, Hubspot, kết hợp 4 nên nền tảng công nghệ thành One-Stop Solution - bộ giải pháp công nghệ cho doanh nghiệp toàn diện và duy nhất tại Việt Nam. Magenest sử dụng công nghệ để giúp doanh nghiệp giải quyết các vấn đề như quản lý bán hàng, quản lý nguồn lực, tạo dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng cũng như lưu trữ và phân tích dữ liệu.
Công ty tập trung vào các mũi nhọn sau:
- Giải pháp thương mại điện tử hoàn thiện cho các khách hàng vừa và lớn.
- Mobile applications cho thương mại điện tử.
- Phát triển các giải pháp trí tuệ nhân tạo ứng dụng cho thương mại điện tử.
- HubSpot: cung cấp nền tảng CRM và Marketing Automation
- Odoo ERP: cung cấp giải pháp nguồn mở để phục vụ nhu cầu quản lý các doanh nghiệp.
- Amazon Web Service (AWS): cung cấp giải pháp cloud, an ninh mạng, phát triển phần mềm.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo quy định của Luật Lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các chương trình du lịch,
- dã ngoại
- team building
- sinh nhật cùng công ty thường xuyên.
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2015, Magenest luôn nỗ lực để trở thành một trong những đơn vị cung cấp giải pháp TMĐT - CĐS hàng đầu tại khu vực Châu Á Thái Bình Dương.
Mission
- Thông qua các giải pháp xây dựng kênh bán hàng phù hợp, tối ưu bán hàng đa kênh, trải nghiệm khách hàng, tỉ lệ chuyển đổi, khách hàng của Magenest luôn dành sự hài lòng cao cho dịch vụ của Magenest cũng như lựa chọn tiếp tục đồng hành với Magenest trên con đường TMĐT.
Những nghề phổ biến tại Magenest.,JSC
Bạn làm việc tại Magenest.,JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Magenest.,JSC
Click để đánh giá