Mô tả công việc
JOB RESPONSIBILITIES
- Maximize the operating profit of the restaurant, especially drink cost, stock management, avoiding wastage, damaged goods and cancel drink
- Manage global famous Japanese noodle restaurant
- Responsible for service team and run the service operation at IPPUDO standard
- Train and motivate the Service team, create and implement the manual, and communicate closely with the restaurant manager
- Build up the good relationship with customers and relates departments
- Maximize the operating profit of the restaurant by optimizing the sales and customer satisfaction
Yêu cầu công việc
YOU ARE OUR "FIT"?
- To understand Japanese culture
- Able to communicate in English and better to speak Japanese
- Have basic customer service skills as restaurant
- Understanding ABC analyse, COGS management
- At least 3 years management experience at a restaurant
- Have skills and experience in training and coaching staff
- Able to work under high pressure.
- Have leadership skills and team management skills
Quyền lợi
- 13rd salary
- Wow & Birthday party monthly
- PVI Healthcare
- Tips & monthly sale bonus
- Company trip & team building
- Officially become Restaurant Manager after training.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:35:02
Công ty TNHH Sài Gòn Phương Đông ( ORIENTAL SAIGON ) là hệ thống gồm 3 nhà hàng:
- NHÀ HÀNG OPUS SAIGON
- NHÀ HÀNG MANDARINE
- NHÀ HÀNG HỘI AN SENSE
Phân bố tập trung ở khu vực trung tâm thành phố, chúng tôi luôn trân quý những giá trị truyền thống và tinh hoa văn hóa dân tộc. Điều này được thể hiện qua mỗi khía cạnh của không gian, văn hóa, ẩm thực từ phong cách trang trí nội thất nhà hàng cho đến cách bày trí món ăn một cách tinh tế và nghệ thuật.
Hướng tới sẽ mở thêm nhiều chi nhánh cả trong và ngoài nước, nhu cầu tuyển dụng nhân sự của ORIENTAL SAIGON là thường xuyên và liên tục, không ngừng tìm kiếm nhân sự có đủ khả năng đáp ứng yêu cầu công việc.