Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES
A. Primary job duties
- Assist in building and optimizing reporting templates related to operations management to drive revenue growth and segment development.
- Coordinate detailed and summary reports, collaborating with various departments to ensure accurate and updated information.
- Proactively monitor and track the progress of assigned tasks, providing support for coordination between departments to ensure tasks are on schedule.
- Support the implementation of business plans, participating in option selection, setting technical methods, defining KPIs, and analyzing data to align with company strategies.
- Complete additional tasks and requirements from the Team Leader, ensuring quality and timely delivery..
B. Report Frequency
- Weekly/ Monthly report.
ENVIRONMENT & BENEFITS
- Dynamic work environment with many careers’ development opportunities
- Salary: Negotiable according to ability.
- Allowance: phone, parking.
- Monthly bonus: Performance bonus.
- Yearly bonus: 13th month bonus.
- Training: integration, joint work skills, management skills.
- Insurance: PVI Care, social insurance as prescribed.
- Other benefits: 15 days of leave/year.
Yêu Cầu Công Việc
- Assist in building and optimizing reporting templates related to operations management to drive revenue growth and segment development.
- Coordinate detailed and summary reports, collaborating with various departments to ensure accurate and updated information.
- Proactively monitor and track the progress of assigned tasks, providing support for coordination between departments to ensure tasks are on schedule.
- Support the implementation of business plans, participating in option selection, setting technical methods, defining KPIs, and analyzing data to align with company strategies.
- Complete additional tasks and requirements from the Team Leader, ensuring quality and timely delivery
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 20 - 35
- Thời gian làm việc: 9h đến 17h, nghỉ trưa 1 tiếng
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/07/2015
Mission
7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.