Mô tả công việc
- Plan, monitor & execute trade marketing activities. Work with internal teams and agencies to ensure deadline and KPIs
- Develop and implement event plans for the assigned products/ topics within marketing budget
- Hosting cooking demo, workshops, events, etc. for both internal and public purposes
- Interpreting the content from English to Vietnamese for training sessions, demos, workshops, etc.
- Work with relevant department to produce marketing materials (POSM, catalogue, online designs, video...)
- Create and maintain good relationship with kitchen equipment manufacturers, Chefs, partners and customers.
- Supporting other departments in contacting with equipment manufacturers to get information.
- Cost control & manage settlement fee of trade marketing activities
- Conduct market research for new product;
- Coordinating with internal department (Finance, Legal, Admin, Retail...) to finish paperwork: contract, payment request, purchase order and other related jobs assigned by line managers.
- Prepare updated reports to line manager after deployment of campaigns
- Keep track, monitor, and do evaluation of monthly/yearly approved marketing plan and monitoring monthly/yearly marketing activities.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Has hospitality working experience
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/07/2015
Mission
7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.