![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
By joining the team, you have a chance to work with cutting-edge technologies in video delivery network. You will be a member of global support team, work with many different customers and partners around the world in contributing to the satisfaction of the customers.
Your responsibilities include but not limited to the following:
Enjoy customer interaction and is challenged by trouble shooting in a complex environment
Day-to-day service and support end customers and partners globally
Give customer advice on how to use the system, provide troubleshooting support, corrective actions and root cause analysis
Close cooperation with R&D and Solution Architects to find solutions and solve customer issues
Participate in on-call 24/7 rota for customers Emergency cases
Outgoing personality with a customer focus and right attitude to serve the customer.
Actively contribute to our customer satisfactionIT Background
Good at English skills.
At least 2 years relevant work experience
Good analytic, trouble-shooting and problem-solving capabilities.
Good at interpretation, negotiation skills.
Familiar with Linux environment.
Must be able to read and understand C/C++ programming language.
Experience in bash, python scripts.
Experience in product maintenance, consulting and system integration.Why you'll love working here?
Health: people-centric culture, Global Wellbeing Programme, onsite session for nutrition and psychotherapy, sports allowance.
Family: work from home and flexible working hours, childbirth gift
Community: We care Programme, Endava is growing rapidly and responsibly.
Finance: Share Plan, Company Performance Bonus, Your Zone Award, Your Team Award, Referral bonus
Career opportunities: Endava University, complex projects, internal tech communities, trainings, coaching, conferences, workshops, certifications, online learning platforms subscriptions, rotations, access to corporate library.
Workspace: space for collaboration, creativity, learning, socializing, Inclusion & Diversity Programme, multicultural environment, working with colleagues and clients across different regions.
![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.
Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL
Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)