![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
Mô tả công việc
JOB DESCRIPTION:
1. Planning and report
- Received KPI from BOM regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.
- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.
- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.
- Monthly, quarterly reports to BOM.
- Other tasks assigned by BOM
2. Training program and talent management
- Work with product directors to develop the training system.
- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.
- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Center Managers, sale staffs.
- Review Center Managers (CM) and Staffs performance, motivate and promote quarterly.
3. New sales management
- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.
- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.
- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.
- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App - Show - PT- Sales).
- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.
- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.
- Present a sale seminar to parents.
4. Customer satisfaction
- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.
- Handle customers' feedbacks/complaints if necessary.
Yêu cầu công việc
WORKING REQUIREMENTS.
Qualifications:
- University graduate major in Business Management or a related major.
- At least 3 years experienced at management level
- Understanding of local and foreign educational systems
- Be able to work under pressure.
- Working weekend and travel between districts. Skills:
- Strategy planning skills
- Good management skills
- Strong sales and customer service focus
- Excellent organizational skills
Quyền lợi được hưởng
Đồng phục
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.
Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL
Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)