![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
Key Responsibilities:
* IT service:
- Receiving support requests directly from users, via emails or hotlines, logging tickets to the Helpdesk system, and confirming the reception of requests to users in a timely manner.
- By oneself or together with the team, analyzing the issues, proposing solutions and implementing them in accordance with ETA guidelines for common IT tasks. Main areas of support include PCs (hardware/ software/ connectivity), LAN cabling, Wireless, printers, fax machines, scanners, photocopying machines, projectors, fixed telephones and other IT devices.
- Escalating network, server and corporate web tools/ applications related incidents/requests to VSIP Group IT expert teams for further resolution.
Escalating serious incidents to IT Assistant Manager/ Group IT Manager and the Management for immediate attention and decision making.
- Keeping track of incidents/requests and communicating with users/managers regarding their status and resolution.
- Supporting VSIP Group IT expert teams to maintain/upgrade IT infrastructure and application systems.
- Setting up PCs (hardware/ software/ connectivity) for newcomers and VSIP employees from other VSIP sites.
* IT Administration/ Management:
- Logging, tracking and updating tickets on the Helpdesk System.
- Suggesting the purchase of IT hardware/ software for new users or for upgrade/replacement if needed, checking condition/ configuration of new/ current items, updating the inventory system and keeping
them organized in the IT store. Liaising with vendors/ suppliers for delivery/ replacement/ maintenance services.
* Technology:
- Promoting research, innovation and new ideas, and running projects and initiatives to improve IT services and business efficiency.
- Actively participating in building/improving data protection, disaster recovery, business continuity and security programs.
Yêu cầu công việc
1. Knowledge (*):
- Technical knowledge: Basic knowing about PC and other IT devices' hardware/ software/ connectivity; including Windows and Linux operating systems, good skills in analyzing, diagnosing and trouble- shooting issues
- Others: Experienced in network, server, corporate web tool/ application and telecommunications systems is an advantage
2. Skills (*):
- Possessing customer/ service orient mentality
- Being proactive, willing to learn and to work overtime when requested
- Being social, communicative, calm and flexible when dealing with users
- Being innovative, cooperated, responsible, disciplined timely and accurate in performing tasks
3. Qualities (*):
- Graduate IT University
- Specialty or certificate of ITIL v3, CCNA, MCSA, LPI level1
- Fair English; Speak and Write
vietnam singapore industrial park j.v co. ltd là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực IT Phần mềm tại Bình Dương. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Tuyển Dụng IT Executive" với các kỹ năng như Network, Server, Hardware. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Bảo Hiểm Y Tế, Chăm Sóc Sức Khỏe khi làm việc tại vietnam singapore industrial park j.v co. ltd.Network
Server
HardwareBảo Hiểm Y Tế
Chăm Sóc Sức Khỏe
Cơ Hội Phát Triển
![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.
Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL
Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)