Mô tả công việc
Admission and Marketing:
· Propose targets, plans and organizing enrollment according to the College development plan and goals.
· Prepare the Business plan of the College (annual enrollment plan).
· Report business results as required by Imperial and international agencies.
· Perform tasks as assigned by Board of Directors and Board of Trustees.
· Build strategies, marketing strategies for products, communication programs, company-oriented promotion.
· Coordinate with relevant departments to ensure the work progress and results.
· Be responsible for the content and form of information; Management of facilities system for communication.
· Plan, coordinate with Content Marketing to develop Online Marketing channels to ensure the KPI results.
· Deploying advertising campaigns and branding through Digital Marketing tools (SEO / SEM, Online Advertising, Email Marketing, Mobile Marketing, Social-Media, SMS Marketing, Affiliate Marketing ...), including test deployments and evaluate the results.
· Know the specifications of each digital channel to optimize content, images and advertising quality.
· Organize internal newsletters, school publications; Records school activities and manages school media.
· Plan, implement and monitor advertising products and services of the school on online channels: Google, Facebook, Zalo, Linked In, ...
· Management of the school's brand identity system.
Agents and Partnerships:
· Identify opportunities for business and revenue growth.
· Establish and maintain relationships with agents/partners.
· Monitor market trends and competitor activities to adjust partnership strategies.
· Manage agents/partners accounts and act as the key point of contact from the College.
· Identify agents/partners demands and develop strategies to meet them.
· Find key personnel in agents/partners companies to establish profitable relationships.
· Approach potential customers to cultivate fruitful relationships. Support high-quality sales, supply and customer service operations.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- Opportunity to lead a diverse range of business units
- Collaborative and dynamic work environment
- Professional development opportunities
Yêu cầu công việc
- Strong leadership skills to effectively manage teams to achieve a high level of performance and exceed targets.
- Experienced in strategy setting, managing budgets, evaluating revenue proposals, and driving performance targets.
- Excellent internal and external communication skills, both written and verbal.
- Excellent cooperation abilities in different College departments, and a strong business acumen with uncompromising service standards.
- Excellent customer management experience.
- Bachelor’s degree in hospitality major; Master degree will be preferred.
- At least 3 years working in international 4-5* Hotels.
- Working experiences in educational sector, especially Marketing and Recruitment.
- Foreign language: influent English with IELTS 6.5 and above or equivalence.
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn GELEXIMCO, tiền thân là Công ty TNHH Xuất nhập khẩu tổng hợp Hà Nội – GELEXIMCO ra đời năm 1993 theo Quyết định của Thủ tướng Chính phủ với vốn điều lệ ban đầu 3 tỷ đồng. Đến nay, GELEXIMCO đã trở thành một tập đoàn kinh tế tư nhân lớn mạnh bậc nhất Việt Nam - có vốn chủ sở hữu 14.500 tỷ đồng; tổng tài sản 52.000 tỷ đồng, tạo công ăn việc làm ổn định cho hơn 10.000 lao động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, bảo hiểm tai nạn theo quy định Luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team Building
- Gala cuối năm và rất nhiều sự kiện thú vị khác
Lịch sử thành lập
- Ngày 09/01/1993, Công ty TNHH Xuất nhập khẩu Tổng hợp Hà Nội (GELEXIMCO) được hình thành theo QĐ của Thủ tướng Chính phủ và UBND TP Hà Nội với vốn điều lệ 2,5 tỷ đồng.
- Ngày 13/06/2001, GELEXIMCO tăng vốn điều lệ lên 50 tỷ đồng. Hợp tác với Tập đoàn LILAMA đầu tư dự án Nhà máy Xi măng Thăng Long với tổng mức đầu tư lên tới 350 triệu đô.
- Năm 2003, Vinh dự đón nhận Huân chương Lao động hạng Ba về thành tích xuất sắc trong công tác, góp phần vào sự nghiệp xây dựng XHCN và bảo vệ Tổ quốc
- Ngày 30/07/2004, vốn điều lệ của Công ty tăng lên 150 tỷ đồng.
- Năm 2007, Chuyển đổi từ loại hình TNHH sang Công ty Cổ phần. Đến thời điểm này, tổng số vốn điều lệ đã tăng lên 1.230 tỷ đồng
- Năm 2008, Vinh dự đón nhận Huân chương Lao động hạng Nhì về thành tích xuất sắc trong công tác, góp phần vào sự nghiệp xây dựng XHCN và bảo vệ Tổ quốc.
- Ngày 30/06/2010, GELEXIMCO tăng vốn điều lệ lên 2.000 tỷ đồng.
- Ngày 7/6/2011, GELEXIMCO chính thức tăng vốn điều lệ lên 6.000 tỷ đồng.
- Năm 2012, Được Nhà nước tặng thưởng Huân chương Lao động hạng Nhất, vì những thành tích xuất sắc trong công tác từ năm 2007 - 2012
- Năm 2017, Top 2 công ty Bất động sản tốt nhất được đánh giá bởi Savills
- Tháng 12/2018, Nhà Máy Nhiệt điện Thăng Long 600 MW chính thức hòa lưới điện Quốc Gia
- Ngày 14/6/2019, Geleximco tăng vốn điều lệ lên 9.600 tỉ đồng
Mission
Đáp ứng tốt nhu cầu khách hàng, nâng cao chất lượng cuộc sống người lao động, tối ưu hóa quyền lợi các chủ sở hữu, phát triển tài năng, vì sự thịnh vượng của đất nước.