- As an Amanotes’ product Data Analyst, you have the chance to deal with data of 3+ billion users to generate accurate, actionable, and timely insights for the products team, in order to boost user understanding and product optimization
- Answer business questions, such as pattern recognition of user behavior, product optimization, and monetization opportunities…, by extracting, manipulating, and analyzing data while applying statistical techniques.
- Work closely with the Product and Monetization team in planning and daily operation to identify opportunities for other data solutions, provide insight and consult on action for product optimization.
- Construct dashboards to monitor business performance, create and maintain data documentation.
- Automate repeating data works with frameworks and tools to reduce ad hoc tasks.
- Build, optimize and ensure the quality of data / ETL pipeline with the Central Data team.
- Be fluent in SQL for data pipeline building, ad-hoc requests, and debugging
- Be able to use standard statistical & analytical techniques: A/B testing - Hypothesis testing, cohort analysis, correlation, segmentation,...
- Be able to communicate data findings with appropriate examples from data points of view, using proper visualization (bar, line, histogram, bubble chart...)
- Be able to give clear and actionable recommendations based on data findings
- Have a good command of critical/logical/analytical thinking & problem-solving skills
- Be fast, proactive, and have good learning agility
- Experience with the following is appreciated: Maths and Statistics (especially Statistical Inference), SQL, Python, and Data visualization tools
- Basic understanding of mobile app/mobile-game industry and good command of English
- Having basic knowledge of machine learning is a plus
- At Amanotes, you will be enjoying the dynamic working environment with unique music culture many benefits as below:
- Competitive salary upon experience
- 13th month salary
- Annual Performance Bonus
- Flexible working time
- Personal learning and well-being budget
- Team-building budget
- Lunch and parking allowance
- Various learning activities, including internal training & sharing, international conferences, and e-learning (Udemy, Linkedin Learning...)
- Engaging music events: Music Night, Amasing Night, Music schools…
- Employee Assistance Program to support mental health & well-being
- Minimum 12 days of paid annual leave, plus 10 days of paid sick leave
- 12 days working from home per year
- Attractive relocation package (for several positions)
We are Amanotes - a dynamic interactive music company that's using
cutting-edge technology to transform how people experience music. Since 2014, we have dominated the global simple music game market with over 3 billion downloads and more than 100 million monthly active users. As world’s top Music Game Publisher and top App Publisher from Southeast Asia by downloads, our ambition is to create the world's #1 interactive music ecosystem where “Everyone Can Music” in any way they want.
As we embark on our journey, we're working hard to broaden our portfolio with more advanced products like music gaming hub, music simulation, and music education apps. Come join our music-filled workplace and let's create some magical music experiences together!
How To Apply?
Click the button or contact us at [email protected].
TTI – Techtronic Industries là công ty toàn cầu và dẫn đầu thế giới về tốc độ phát triển trong lĩnh vực Dụng cụ điện, Phụ kiện, Dụng cụ cầm tay, Thiết bị điện ngoài trời, Chăm sóc sàn dành cho khách hàng có nhu cầu tự làm (Do – It – Yourself), khách hàng chuyên nghiệp và công nghiệp trong ngành cải tạo, sửa chữa, bảo trì, xây dựng nhà ở và cơ sở hạ tầng.
TTI tự hào sở hữu danh mục các thương hiệu mạnh bao gồm: MILWAUKEE, AEG và RYOBI (dụng cụ & phụ kiện điện); RYOBI và HOMELITE (dụng cụ ngoài trời), HOOVER, DIRT DEVIL, VAX và ORECK (dụng cụ làm sạch và chăm sóc sàn). Trong đó, MILWAUKEE là thương hiệu trị giá tỷ đô có tốc độ phát triển dẫn đầu thế giới trong ngành hàng dụng cụ điện chuyên nghiệp, RYOBI là thương hiệu số 1 trong ngành hàng dụng cụ DIY & dụng cụ điện không dây sử dụng ngoài trời.
TTI đã có mặt tại hơn 40 quốc gia và luôn là một trong những lựa chọn lý tưởng của những nhân sự đầy năng lượng, nhiệt huyết, sẵn sàng cùng chúng tôi cống hiến, từ đó xây dựng và giúp TTI trở thành một công ty đẳng cấp thế giới với vị thế đầu ngành.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1985
Mission
Giá trị là nền tảng để chúng tôi đưa ra tất cả các quyết định và là kim chỉ nam cho mọi tương tác trong nội bộ và bên ngoài Công ty. Chúng tôi luôn nỗ lực đảm bảo thực thi các giá trị ở mọi cấp độ trong tổ chức, giúp tạo ra các mối quan hệ đáng tin cậy và lòng trung thành gắn bó lâu dài với thương hiệu.
Review Techtronic Industries Vietnam (TTI)
Mức lương khá, về môi trường làm việc và đồng nghiệp thì khá chán. Đã làm lâu mới biết được chia bè phái và nịnh hót nhau ở TTI này (rv)
Không thể làm lâu dài. Quản lý cv kỳ dị.Văn hóa quản lý ở nhà máy sx tệ (rv)
Văn hóa quản lý ở nhà máy không tốt, khó gắn bó lâu dài, không có văn hoá đào tạo nhân sự