We're in search of an experienced Assistant to the CEO/Director who possesses a keen eye for detail and is fluent in both Vietnamese and English.
Working Hours: Monday - Friday (Chicago Time)
Morning Shift: 8:00 AM - 12 PM
Evening Shift: 8 PM - 12 AM
You will be expected to work 8 hours a day, 40 hours a week.
Working Mode: Remotely via Zoom Meetings
Responsibilities:
- Assist in operational workflow in a virtual office environment
- Manage email correspondence professionally on behalf of the CEO, including receiving and replying to clients and customers
- Handle social media management for CEO's personal accounts (e.g., Facebook, LinkedIn), including content creation and engagement to foster deeper relationships
- Assist in preparing documents, legal paperwork, and contracts
- Coordinate meetings and make arrangements such as booking flights and hotels
- Provide assistance to the CEO during travels to Vietnam, including booking flights, hotels, and arranging sightseeing locations and restaurants
Requirements:
- Attention to detail and accuracy in tasks
- Availability to provide support as needed
- Willingness to work on-site in HCMC, Vietnam, when the CEO is present (primarily remote work)
- Eagerness to learn and adapt to new tasks
- Prior experience in a Secretary/CEO Assistant role is highly preferred
- Fluency in both Vietnamese and English, both verbal and written
Salary Range: 12,000,000 to 15,000,000 vnd
Benefits:
- 16 days of paid time off per year
- 8 float holidays (flexibility to choose between Vietnamese holidays or US holidays off)
- Bonus
- Salary review
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.