Mô tả công việc
We&039;re looking for a potential candidate who is willing for managing and monitoring Delivery team to catch the business plan, details as below:
Control Purchasing activities (domestics & oversea material orders and delivery schedule)
- Check documents of customs clearance of import shipments
- Check and confirm list of transit goods and invoice list before closing period with Accounting department
- Weekly check material shortage for production plan adjustment
- Check payment documents for oversea suppliers and forwarders
- Cooperate with Warehouse for material delivery and layout arrangement
Managing KPI of Delivery team:
- Make BP plan of material inventory and forecast monthly inventory and give action plan for unachieved inventory KPI
- Training and support staffs with issues related to Purchasing and Delivery
- Prepare data, documents and participate in audits (if any)
** YOUR BENEFITS:
- Various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
- Health insurance 24/24
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Receive 100% salary (including probation month period)
- Allowances about English, Japanese certificate; master&039;s degree in Japan
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
Yêu cầu công việc
- Have minimum 2 years of relevant purchasing/import- export experience at Assistant Manager level in manufacturing company
- Sympathy, fair, honest, careful & attention to details
- Good command of MS Office
- Team management skill, Influencing skill, strong Problem- solving and Decision- making skill, Coaching skill
- Willing to work under high pressure and challenging environment
- Bachelor Degree in Economics, Import- Export, Logistics,...
- Excellent English and able to use Japanese is a big plus
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.