- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express.
- Improve overall Seller Support and service quality through understanding seller needs and channel these for internal improvement opportunities with respective stakeholders.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Monitor and analyze seller's performance to identify operational issues, gaps to meet the KPIs & root cause for non-compliances on SLAs
- Support in setting up to manage seller’s operation with positive impact to entire end to end on-time pick up and delivery
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Possess the capacity to comprehend data, enabling the formulation of actionable solutions for Sellers.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.