Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Dealer Management - Existing Dealer
- Production Scheduling with Logistics Part
- OP Simulation for Export shipment
- Checking payment from Dealers
- Set up Sales strategy and plan for direct countries
- Offer New SKU to Dealers
- Analyse market situation by SAT, SCM, Market tour, PAR, Market visit, competitor analysis, etc
- Visit Dealer's countries
. Dealer's salesmen training, promotion, distribution & display contest, ect
- Claim damaged product (dealer & factory) (if have)
2. Dealer Management - New Dealer
- Finding New Dealers in the market
- Introduction of our company / products
- Meeting with Dealers by Online or Offline
- Send samples
- Offer / Nogotiate Price with Dealers
- Making the contract with Dealers
3. New Market Research
- Find New countries not enter
- Study the country's overall information
. Population / Economy / Confectionary market, etc
- Suggest potential countries to Marketing Section for sales
- Co-operate finding information of potential countries
- Set up the strategy of Sales activity
4. New Product Development
- Suggest brand / flavor to develop to R&D
- Checking Competitor's Price in the market
- Geting feedback of New Products from Dealers
- Sending 'Monthly News Letter' to Dealer to introduce new product
- Hosting NPD meeting with Dealers
5. Planing
- Making Report by request from Leaders
- Manage Monthly Sales & OP for Direct countries
- Set up Yearly NPD Plan
- Annual AOP discussion with Dealers (A&P Cost)
- KPI: set & review (1st half, 2nd half)
6. Other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University with major in Internation Business, Business Administration, Marketing or related majors;
- Have 5-7 years of experience in Global Sales, Shipping Document or Global Marketing
- Fluent in English
- Humble, Modest, High sense of responsibility
- Passionate for Traveling Foreign Countries & Meeting Foreigners
- Good at Presentation & Negotiation skills
- Good at Execl, Powerpoint & Presentation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.