Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Establish tax management and standardize procedures to ensure proper dissemination of information and tax compliance among all companies (Wanek and affiliated companies)
- Work with external parties - government and consultants to get the correct tax information and set out guidelines for tax compliance
- Provide tax planning and reviewing various tax returns, ensure correctness and timely submission.
- Study & analyze each subsidiaries' taxable transactions to provide excellent planning, consulting and expertise
- Check and diagnoses tax compliance of all subsidiaries periodically to prevent from significant tax issue risk
- Support to resolve issues faced by Departments in order to comply with Tax regulations.
- Update new significant changes in tax regulations to Board of Management and Departments.
- Act as conduit with Customs department and support for any related tax issues
- Prepare transfer pricing report, co-ordinate with internal and external parties for the report and be at the forefront of cross-border best practice and compliance
Yêu Cầu Công Việc
Technical requirement
- University graduate in Accounting/ Finance, Economic and other relevant disciplines with more than 4 years of tax or audit experience
- Good logical thinking, ability to work big numerical data, and be able to analyze/understand the underlying issues;
- Demonstrate the ability to present idea effectively in both verbal and writing;
- Work well upstream and downstream, able to network positively
- Good command in English, writing and reading is the must;
- Big 4 or tax consulting background is generally preferred
Skills and Abilities
- Honesty, integrity, reliable and dependable, hard working, perseverance, detailed and thorough
- Numerate, analytical, logical and follow-through skills
- Ability to communicate with all organizational levels
- Strong people skills, able to enforce policies and procedures but manage conflicts & confrontation
- Skilled in prioritizing multiple directives within changing work demands, multi-tasking
- Skilled in problem solving
- Skilled in Excel and common office software applications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.