Mô tả công việc
- Produce and pursue sales leads for the Restaurant & Sky Lounge in the relevant and assigned market segment or areas of responsibility
- Maintain responsibility for and optimize the designated portfolio of accounts
- Build and maintain guest relationship
- Implement the agreed tactical sales plans that focus on market niches and segments identified in the marketing plan
- Collaborate with our chef on menu requests
- Negotiate contracts and assist with accounts receivable
- Work with the marketing to develop promotional materials
- Work and support sales team on social media and follow up
- Site inspection - conduct whenever necessary and liaison with F&B operations
- Monitor and develop assigned accounts to ensure the achievement of sales targets
- Process all reservations and lease agreement in a timely and efficient manner
- Provide timely reports or assignments delegated by superior
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Candidates with a university degree in Business Administration, Management Science, Marketing or a related field, making them well-suited for this position.
- Proficient in at least one foreign language, preferably English
2. Experience:
- Minimum 2 years of experience as a Sales Executive for restaurants, especially Japanese restaurants
3. Skills:
- Computer literacy skills
- Customers service, communication and listening skills
- Ability to communicate and build strong relationships with internal/external guests
4. Foreign language proficiency:
- Written and Spoken English
5. Computer skills:
- Computer literacy skills
6. Personality:
- Independent
- Sociable
- Energetic
- Creative with strong leaders
7. Others:
- Pro-active, takes initiative to complete tasks
- Organized, prioritizes tasks effectively to meet deadlines
- Ability to communicate with the team and other departments
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.