Mô tả công việc
- Sell and promote Event space for all event only opportunities and other Events Caravelleopportunities when available.
- Entertain potential accounts where necessary.
- Prepare proposals and contract to customers in an efficient and timely manner.
- Establish beneficial relationships with our clients, especially in the Food and Beveragecommercial sector to sell Event space and all other revenue generating areas of the Hotel.
- Prepare daily and monthly Event Sales Reports (business negotiating, business confirmed andbusiness lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for furtherbusiness opportunities).
- Attend daily sales briefings.
- Handle office phone calls in a timely and efficient manner.
- Be able to conduct an intensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed bythe Management.
- Solicit maximum business from market segments as assigned by DOE/DOSM/GM whenrequired.
- To identify business potential and keep close contact with former and potential clients throughpersonal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing.
- To analyze statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in themarketing plan in conjunction with the DOE and DOSM
- To recommend solutions and strategies to further improve sales performance.
- To draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotionand packages.
- To maintain regular contact with clients and report any adverse comments to the management forrectification.
- To maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel To visit VIP topaccounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them when required
Yêu cầu công việc
- Luxury and upscale Hotel Background
- Diploma in Business or Hotel Management school
- Sales acumen and engaging personality
- Opera S&C, Computer literate
- Fluent in English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays
- Work 8h/day shift, 8 days off monthly back office
- Yearly outing trip
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.