Mô tả công việc
Responsibilities:
Recruiting (70%)
- Develop and Execute Recruiting Process and Plans:
Act as a member of recruitment interview panel
Maintain recruitment database of qualified or potential candidates for current a future needs
Develop and improve the recruitment processes to be more innovative and cost effective
Ensure all vacancies are filled with the suitable candidates within the targeted time
- Develop Employer Branding:
Conduct recruitment programs to attract the most potential candidates such as: job fair, building relationships with training centers, colleges and universities in the IT field
Participate in Branding activities through social media channels
Training (30%)
Conduct training need analysis and make annual training plan
Make material, content of training for employees in internal training activities
Arrange & follow up training schedule and organize internal training & external training for all employees
Coordinate and/or conduct training sections for newcomers in Orientation training program
Collect the training report & certification
Requirements:
Experience with recruiting in Sales B2B domain/Headhunt is a plus
Proficient in Microsoft Office (Word/ Excel/ PowerPoint)
Good at English
At least 2 years in the same position
Strong communication, relationship building, negotiation skills and organizational skills
Proficient in recruitment tools, such as: LinkedIn, Facebook, recruitment pages, ....
Ability to do multi- tasks
Good logical thinking, detailed and result- oriented
Benefits:
Annual health check- ups & vaccination at the premium clinic
Laptop for work, free parking lot
Annual travel, Team Building, Year End Party
13th salary, annual bonus & salary adjustment review once a year
Gifts for birthdays, giving- birth, weddings, illness, Mid- Autumn Festival, Lunar New Year, 1/1, 30/4, 1/5, 2/9....
Training course on technical & soft skills
Internal workout activities: yoga, football, badminton
Health insurance, Social insurance, and Unemployment insurance following Vietnamese Labor laws
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 01:55:03
Mô tả công việc
Trực phòng học và cung cấp trang thiết bị phòng học
Quản lý, điều phối, mua sắm, bảo dưỡng và sữa chữa trang thiết bị, cơ sở vật chất
Công tác đảm bảo vệ sinh, an ninh trường học
Công tác Phòng cháy, chữa cháy
Công tác khác
Yêu cầu ứng viên
1. Kỹ năng giao tiếp:
Hoạt bát, linh hoạt, kết nối tốt
Trung thực, nhiệt tình, lịch thiệp trong giao tiếp
2. Kỹ năng nghiên cứu (sáng tạo, tư duy phát triển):
Cẩn thận, chính xác
Quản lý công việc và thời gian
3. Trình độ Ngoại ngữ:
Không
4. Trình độ Tin học: Tin học cơ bản
5. Chứng chỉ cần có: Kỹ thuật, Kỹ thuật cơ điện tử, điện công nghiệp và dân dụng, công nghệ thông tin hoặc các chuyên ngành tương tự
Quyền lợi
- Hưởng chế độ lương, thưởng Lễ, Tết
- Nghỉ phép theo quy định Trường
- Khám sức khỏe định kỳ, tham quan du lịch hè trong và ngoài nước hằng năm
- Chế độ BHXH theo quy định, các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Ưu đãi học phí cho bản thân và người thân khi theo học tại Trường
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 736 Nguyễn Trãi, Phường 11, Quận 5
Thời gian làm việc
Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
Thứ 7 (từ 08:00 đến 12:00)