The primary focus of this role is to achieve agreed business objectives within the assigned area/channel; to create & maintain positive business relationships with AL Direct Accounts and contribute to the continued growth of our business.
Duties and Responsibilities:
- Meet & exceed required annual targets by ensures that the annual sales plan is achieved in accordance with the established sales objective and strategis for assigned area.
- Find and open new accounts, retain and develop existing accounts in assigned area.
- Plan, execute and monitor sales of each Account against targets.
- Develop & sustain pipeline management to manage each Account/Prospect.
- Visits existing and potential key customers at a frequency necessary to provide good service, resolve sales issues, achieve the sales target and establishes a long-term business relationship. Also keeps a proper report of customer visits and results of the visits.
- Work in conjunction with supporting teams (Technical, Marketing, CS) to ensure the smoothest and punctual flow of products to customers.
- Support and Implement Trade marketing activities.
- Search for and enter bidding opportunities.
- Meet total team’s targets.
Job Requirement/ Specification:
Education : College or Bachelor degree in Mechanic/ Chemical/ Economics or related majors
Experience : At least 3 year direct sales experience in Automotive, Lubricant industry
Others : as follows;
- Basic in English – writing and speaking
- Have good passion to work in sales field and willing to travel for business
- Enthusiastic, self initiative and aggressive
- Strong interpersonal skills & ability to build constructive relationship with Direct Account
- Selling & Negotiation skills
- Experience in problem Solving & Handling Customer Complaints
- Good customer service attitude
- Ability to work both independently and team work.
- Ability to work under high pressure to meet sales target.
Tập đoàn Würth dẫn đầu thị trường thế giới trong lĩnh vực kinh doanh cốt lõi của mình, kinh doanh vật liệu lắp ráp và buộc chặt. Nó hiện bao gồm hơn 400 công ty tại hơn 80 quốc gia và có 77.000 nhân viên trên toàn thế giới.. Hơn 33.000 nhân viên là đại diện bán hàng chính thức, với danh mục hàng hóa đa dạng hơn 125.000 sản phẩm: Từ ốc vít, bu lông đến đủ loại công cụ, các sản phẩm hóa chất, thiết bị điên, phụ tùng xây dựng và các sản phẩm bảo hộ lao động
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm bổ sung dành cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Wurth Việt Nam được thành lập vào ngày 09.11.2011 và bắt đầu hoạt động chính thức vào 01.2012.
Mission
- Chúng tôi kiên định giữ vững định hướng kinh doanh rõ ràng của chủ tịch Reinhold Würth: một chính sách thương hiệu vững vàng, định hướng chiến lược sản phẩm cho tương lai, sự gần gũi với khách hàng, chất lượng luôn phải đảm bảo, tầm nhìn xa và một văn hóa doanh nghiệp vững mạnh.