Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.