Mô tả công việc
- Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest's name at every opportunity.
- Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
- Cashes hotel guest's personal and travelers checks and assists with currency exchange Keeps abreas of all modifications to accounting policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Communicative Russian speaking
- Experience at the same position
- Passion in serving guests
- Friendly, Honest, Enthusiastic,
- Be able to work under pressure
- English fluently is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.