Việc làm Bình Minh Group

Cập nhật 07/08/2024 11:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Bình Minh Group
Retail Administrator - Union Square Store
Bình Minh Group
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

Since 1837, Tiffany & Co. has always been a company of great innovators who are constantly pushing the boundaries of what’s possible with design and influencing style. We’re proud to be trailblazers in the luxury retail world.

  • Are you passionate about supporting retail administration?
  • Do you love making a difference?


The role of Retail Administrator will provide administrative and clerical support to the Store and Store Management team. This role reports to the Store Leader and ensure all admin aspects are running smoothly.

Responsibilities

Administration Support

  • Support the Store managers with standardize store level KPI reports as directed by the Management.
  • Coordinate onboarding and training for the part-timers / seasonal to ensure smooth operations of the store, work with Ops team and HR
  • Updating weekly manpower, upload monthly Roster on time and keep track of staff’s leave / PH.
  • Main point of contact for vendors and suppliers of the stores.
  • Working closely with facilities team, such as arranging quarterly and monthly cleaning services, inspections for work done and defect.
  • Coordinate in-house training with trainers ensuring enough manpower with no disruption of store operations at all times.
  • Serves as back up to assist with stock receiving on the absence of store professional.
  • Manage operations team calendars and organize staff welfare related events and activity.
  • Record and assist in banking of cheque received to various Banks, Cash & Anti-Money Laundering report.
  • Assisting Operations in managing crew uniform.
  • Provide admin support for retail sales & Petty Cash Management and COUPA (invoices) management
  • Support Store Management T&E and travel booking (if any).
  • Incentive submission and tracking


Operations Management

  • Support the operations team in collating and analyzing stores sales data. Handle cross departments tracking reports. i.e. clientelling expenses / budget.
  • Compile weekly sales report for in-store and weekly connect meeting
  • Support SM and ASM in office administrative tasks as directed
  • Handling office administrative work, such as checking mailbox, replenishment of pantry items, managing cleaning lady etc.
  • Track staff performances and productivity such as weekly productivity reports of their YTD sales
  • Weekly update of staff’s service feedback, performances, cross-selling report, coaching/touch base
  • Support stock take process and stock count.
  • Any other ad-hoc duties assigned


Employee Engagement

  • Support incentive tracking for any retail initiatives (CAG incentive for Changi based staff)
  • Work with HR on arranging interviews for Store team (full time and part time role)
  • Be the point of contact for any employee related engagement initiatives
  • Support local staff events initiatives including F&B sourcing in store
  • Administer and support retail staff celebrations events (condolence, hosp, marriage, milestone award programme


Qualifications

  • Minimum Diploma in business administration or related field
  • 3+ years of administration support experience
  • Strong written and verbal communication in English and Vietnamese
  • Strong interpersonal skills
  • Must be able to multi-task in a fast-paced environment
  • Good MS office knowledge
  • Able to work in a team environment
  • Meticulous and detailed/ Good follow up skills
  • Convey a positive, welcoming attitude
  • Positive, ‘can do’ attitude and able to work in ambiguous environment
Khu vực
Báo cáo
Bình Minh Group
Bình Minh Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.

Mission

Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Bình Minh Group

Bạn làm việc tại Bình Minh Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bình Minh Group

Bình Minh Group

Click để đánh giá