![Capella-d1 Capella-d1](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/87/tai-xuong-61-1697897155.png)
Mô tả công việc
-
Ensure Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
-
Provide feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction
-
Remarks to improve their communication and overall quality performance
-
Train Agents on soft skills, call handling, and communication skills, new implementations, and process changes
-
Provide report and analysis on quality progress
-
Ensure contact reason categories are tagged correctly
-
Generation process and guidelines for Agents to adhere
-
Ensure recoveries are done
-
Attend calibration and meetings to ensure requirements are on par
-
Analyze the root cause of the issue and be able to design an action plan.
-
Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
-
Provide information to assist in the performance feedback and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
-
Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
-
Manage BPO performance to achieve KPIs
-
Other duties as assigned
Yêu cầu công việc
-
At least 6 months - 1 year experience in QA/QC position, knowledge of Contact Center/Telesales methodologies and operational principles is a plus
-
English skill: fluent, presentation
-
Advanced knowledge of MS products, particularly Excel
-
Excellent communication skills – Analytical, able to analyze data and draw insights.
-
High level of accuracy and attention to detail
Quyền lợi được hưởng
-
Salary: negotiation
-
Periodical bonus: twice/year
-
Position promotion, salary increase: once/year
-
13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
-
Insurances followed Vietnamese Labor Law
-
Activities: Birthday party, Employee engagement activities
![Capella-d1 Capella-d1](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/87/tai-xuong-61-1697897155.png)
CAPELLA - D1 là công ty sở hữu các chuỗi nhà hàng cao cấp fine-dining. Các danh mục đầu tư về mảng nhà hàng bao gồm: San Fu Lou Restaurant, Sorea Restaurant..v.v.
Với môi trường làm việc năng động và gần gũi cùng các chế độ phúc lợi và lương thưởng hấp dẫn. CAPELLA - D1 mang đến cho các ứng viên cơ hội được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp cũng như thoải mái sáng tạo và phát triển bản thân trên con đường sự nghiệp của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại Capella-d1
Bạn làm việc tại Capella-d1? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Capella-d1](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/87/tai-xuong-61-1697897155.png)