Mô tả công việc
· Issue membership cards and vouchers
· Manage customers' accounts and maintain customer databases
· Issue VAT invoice as request promptly, accurately and timely
· Conduct VAT refund procedure
· Provide Gift wrapping service to customers
· Update Lost and Found book, return lost things to owner
· Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
· Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
· Provide pricing and delivery information
· Respond promptly to customer inquiries
· Handle and resolve customer complaints
· Direct requests and unresolved issues to the designated resource
· Keep records of customer interactions and transactions
· Record details of inquiries, comments and complaints
· Record details of actions taken
· Communicate and coordinate with internal departments
· Provide feedback on the efficiency of the customer service process
· Check and maintain audio system in good condition and ready to use
· Make announcement, play music, and promotion clips timely
· Checks, clean, maintain clean customer service area and daily housekeeping duties
· Any other duties as and when assigned by the company
Yêu cầu công việc
· Bachelor Degree with related major
· Knowledge of customer service principles and practices
· At least 01-year experience in Customer Service
· Experience in working for MNC is favorable
· Fluent in English for all skills: speaking, writing, listening & reading
· Proficient in MS Office application
· Interpersonal skills
· Communication skills - verbal and written
· Listening skills
· Problem analysis and problem-solving
· Attention to detail and accuracy
· Customer service orientation
· Stress tolerance
· Being able to work on shift, weekends and public holidays when required
Quyền lợi được hưởng
- Thu nhập cố định: cạnh tranh với thị trường bán lẻ
- Công ty tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo mức lương cho Nhân viên
- Có chế độ Bảo hiểm sức khỏe, khám sức khỏe định kỳ
- Lương tháng 13, tăng lương 1 năm 1 lần, thưởng năm
- Được cấp đồng phục và có thêm các phụ cấp xăng xe
- Công ty có nhà ăn và tài trợ suất ăn cho nhân viên.
- Được hưởng 12 ngày phép/năm và 3 ngày nghỉ bệnh do công ty chi trả.
- Được tham gia các chương trình đào tạo gia tăng năng lực của Công ty để cùng thăng tiến trong sự nghiệp lâu dài
Công ty Cổ phần 25 FIT là hệ thống phòng tập công nghệ EMS đầu tiên và chuyên nghiệp nhất tại Việt Nam, được thành lập vào năm 2019, bất chấp sự ảnh hưởng của đại dịch Covid-19, chúng tôi đã tăng trưởng không ngừng và đạt được thành quả 45 phòng tập trên khắp cả nước.
Luôn đề cao tầm quan trọng của việc xây dựng đội ngũ và con người, chúng tôi rất hoan nghênh sự tham gia và đồng hành của những Chiến binh thiện chiến cùng đồng hành với 25 FIT để đem đến phong cách sống khỏe và tích cực cho tất cả mọi người.