Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
Dialectica has been recognized as one of Europe's fastest-growing companies by the Financial Times for 4 years in a row, a Top Employer for Recent Graduates by The Career Directory in Canada and a Best Workplace.
We believe in supporting our people to do their best work and grow, and building a dynamic, empowering, and respectful workplace is core to our purpose: Accelerate the shift to a prosperous society by empowering better decision-making.
With a global presence spanning 5 offices across 3 continents and a highly-trained team of over 1,000 employees, we are always looking for individuals who share our belief that our work transcends individual and organizational benefits, contributing significantly to the collective advancement of society. Our values serve as a mirror reflecting our culture and beliefs, defining not only who we are but also shaping how we work and what we stand for.
These values include:
- Respect
- Teamwork
- Ownership
- Growth Mindset
This is an opportunity for a motivated individual with a background in Law, Business, Compliance, Technology and/or Risk Management looking to thrive in a rapidly growing company active in the high growth information services sector.
Client Protection is the critical compliance function of Dialectica; aiming to ensure that our clients are able to securely, compliantly and safely access our unique knowledge sources.
The Client Protection Team manages a variety of challenging tasks, such as monitoring ongoing projects, policy drafting, training, product development and risk assessment. As a Client Protection Associate (Legal & Compliance), you will facilitate client requests, update and draft new policies, oversee their implementation, and ensure that Dialectica's employees across all offices work on building a safe and compliant environment for our clients.
How You'll Make an Impact:
- Focus on the implementation of day-to-day operations, such as monitoring active projects and doing risk assessment to flag and mitigate potential risks
- Answer diligently to the Client Service Team's requests and make sure to provide appropriate input on implementation of compliance best practices
- Draft and implement policies that will ultimately enhance the quality of service delivery for our clients.
- Develop and deliver training material to ensure that all Client Service Team members are educated sufficiently on compliance issues
- Coordinate with the rest of your team members across the globe on long-term projects to develop industry standards
- Undergraduate Degree in Business, Law, Risk Management, Science & Technology or any other related field
- 6-12 months experience in related fields such as risk management, law, compliance or technology would be an asset
- Excellent verbal and written communication and listening skills
- Exceptional organizational and problem solving skills
- Professional ethics and integrity with attention to detail
- Committed to improving internal quality standards
- Fluency in English, both verbal and written (additional language an asset)
- Proficient use of MS Office and Google suite
- Competitive base salary with additional performance incentives
- Coverage under the company's collective health insurance plan
- Company-sponsored team-bonding events
- Entrepreneurial culture and amazing coworkers!
- Opportunities to develop new skills and progress your career in a global organisation
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Not sure if you have it all? Apply anyway! We welcome individuals from all walks of life with different levels of experience.
BABYLONS Jsc là đơn vị giáo dục hàng đầu Việt Nam chuyên tổ chức các hội thảo - khóa học quốc tế về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính tại Việt Nam. Các chương trình hội thảo, khóa học do Babylons tổ chức mang tính ứng dụng thực tế cao, với các diễn giả hàng đầu thế giới.
Bắt đầu hoạt động năm 2008 và chính thức thành lập năm 2009, Babylons là đơn vị đầu tiên tổ chức các chương trình đào tạo quốc tế tại Việt Nam trong lĩnh vực kinh doanh, tự tạo động lực self -help, quản lý tài chính và đầu tư cá nhân. Trong 12 năm qua, Babylons đã tổ chức hàng ngàn hội thảo - khóa học quốc tế lớn nhỏ, trong và ngoài nước. Các chương trình hội thảo khóa học của Babylons giúp các doanh nghiệp nâng cao doanh thu, lợi nhuận - giúp các cá nhân nâng cao kinh nghiệm kinh doanh đầu tư, quản lý tài chính cá nhân, nâng cao chỉ số thông minh tài chính để đạt được sự thịnh vượng hơn nữa trong cuộc sống
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2009, Chính thức thành lập Babylons là đơn vị đầu tiên tổ chức các chương trình đào tạo quốc tế tại Việt Nam trong lĩnh vực kinh doanh, tự tạo động lực self -help, quản lý tài chính và đầu tư cá nhân.
- Năm 2013, Babylons vinh dự được nhận danh hiệu "Thương Hiệu Mạnh - Phát Triển Bền Vững"
- Năm 2014, Gặp và đàm thoại trực tiếp với chủ tịch nước
- Năm 2015, Ông Phạm Tuấn Sơn - giám đốc Babylons được nhận giải thưởng Doanh Nhân/Doanh Nghiệp Tiêu Biểu
- Năm 2019, Babylons được nằm trong TOP 10 công ty có Sản Phẩm - Dịch Vụ Chất Lượng Cao 2019 Do Hiệp Hội Doanh Nhân Đất Việt trao tặng. Viện Nghiên Cứu Kinh Tế Châu Á trao tặng TOP 10 Thương Hiệu Xuất Sắc - Nhà Lãnh Đạo Tiêu Biểu Thời Hội Nhập
- Năm 2020, Babylons Hân hạnh được nhận giải thưởng SME100 Châu Á
Mission
- Babylons cung cấp những kiến thức về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính cá nhân giúp mỗi doanh nghiệp và cá nhân đạt tới sự thịnh vượng
Review Babylons
Vào đây làm là không học hỏi được gì cả. Đồng nghiệp không thân thiện với nhau lắm. Hợp đồng của công ty thì không rõ ràng. Chế độ, đãi ngộ của công ty dành cho nhân viên cũng không có.
Phòng làm việc chật chội, đồ đạc để bừa bãi. Vào đây làm là không có bảo hiểm gì cả. Nhân viên vào đây làm là không có hợp đồng. Tăng ca thứ 7, chủ nhật hay đêm, thậm chí đi sự kiện tới khuya 1, 2 giờ sáng công ty cũng không có phụ cấp
Văn phòng chật chội và bừa bộn. Gần chục người ngồi trong 1 phòng bé xíu, san sát nhau. Không có bảo hiểm, lương thử việc thấp.