Mô tả công việc
• Reviews invoice journal daily.
• Reviews documentation in all payments prepared by Accounts Payable staff
• Reconciles records against suppliers/contractor’s records.
• Prepares monthly reconciliation of assigned accounts.
• Prepares and reconciles Government remittances & all taxes paid.
• Entertain supplier inquiries.
• Maintains proper filing of all records/invoices.
• Practices and role-models the Guiding Principles and the Core Values of Alma Resort.
• Become environmental friendly, reduce waste, recycle when possible, and reuse whenever applicable.
Quyền lợi được hưởng
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- At least 2-3 years of relevant experiences or an equivalent combination of education and work-related experiences, preferably experience in international 5 star hotel/resort.
- Good command in English
- MS Office
- Priority candidates who know about the Sun system
Yêu cầu hồ sơ
- Apply directly on hoteljob.vn
Công ty Cổ phần BB Group (BBG) hoạt động trên các nhóm ngành: Sản xuất và kinh doanh ngành hàng đồ uống; Khai thác dịch vụ khách sạn, khu nghỉ dưỡng; Xây dựng; Tài chính; Bất động sản và Năng lượng. Tại BBG – con người là tài sản quý giá nhất, vì vậy, BBG luôn nỗ lực tìm kiếm cơ hội hợp tác với những nhân tố tài năng để phát triển và mở rộng thêm đội ngũ nhân sự