Việc làm Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Trực Tuyến Unica
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Đơn Hàng Mẫu / PDCS Staff
Công ty Đào tạo trực tuyến Unica
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Receiving sample order from customer to give them sample product.
2. Advise and confirm materials: such as (Fabric direction, kind of PU and H/T Logo, Sublimation, Pad printing, silk printing information) to get correct order information.
3. Keying in the sample orders on ERP and send email to the related department to request to produce sample.
4. Tracking and updating the status of sample orders to customer. Updating ETD of sample orders to customer to get their acceptance, then arrange shipping date base on that.
5. Collaborate with Sample Room team to open the sample size, HT logo, and Sublimation to get approval for sample order.
6. Working with costing team to cost out the product and provide the quotation to customer's demand (new logo design, last, fabric, process.... Or cost option for comparison).
7. Contact with purchasing team to get fabric quotation and related limitation of fabric.
8. Create PI & CI of sample order on O2 ERP system to send to customer.
9. Making shipping list plan and info customer shipping document to catch customer timeline.
10. Follow raw material and product testing to make sure the sample meet or exceed customer standards.
11. Issuing Sale contract to customer to get the agreement on the detail trade terms, payment term, deliver method, ...
12. Issuing Monthly debit note to customer, tracking payment status to make sure all payment on time.
13. Check the accuracy of the daily shipping report before the reporter updates the accounting team to make sure all the information is correct.
14. Contacting directly to logo and fabric vendor on special cases (pushing urgent order delivery, checking urgent information for new material, ...) to get material urgently, then could finish sock liner intime to deliver out.
15. Giving instant advise/suggestion regarding to material and tooling to customer upon request, then customer could develop suitable sample for their project.
16. Communicating to customer via email, Apps and phone to make sure finish daily job well.
17. Following correctly and timely all standards development policies to giving customer the correct advice and profit for company.
18. Daily support on enquired information regarding Sample Development from Production, CS, KIO, PPC, PD, QC, Purchasing, Sales, Costing, Accounting => by giving needed information when they request to help them finish job smoothly.
19. Transferring product tolerance/ product key features to BOM, and KIO Team, then BOM to clarity and accuracy accordingly.
20. Keying in BOM SKU and Price of insole to ERP, then later on people to track it if need.
21. Keying in Price of insole to ERP for recording and making packing list, PI/CI, Sales reports.
22. Making total PKL, send to customer for confirmation then send to Accounting Department to open customs declaration.
23. Handling exceptional cases (complaints, delay, claim, deduction, NG,) from customer to find action plan, and improve to customer.
24. Preparing price requirement for costing department to make the quotation, send customer for confirmation.
25. Working with US Sales for development direction, and Brand's direction, so could have enough knowledge to apply to current job.
26. Check with customer for production forecast/ buy plan for our planning team buy correct raw material.Yêu Cầu Công Việc
Education & Knowledge: College/ University
Foreign language: English communicating
Experience: At least 2 - 3 years' experience in PDCS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Other skills:
Time management skills
Communication and Negotiation skill
Problem solving
Can use ERP systemLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Trực Tuyến Unica
Công ty Đào tạo trực tuyến Unica Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty cổ phần đào tạo trực tuyến UNICA là thành viên của iNET Corporation với sứ mệnh và mục tiêu chia sẻ kiến thức thực tiễn và kinh nghiệm thực tế tới 10 triệu người dân Việt Nam. 

Chúng tôi cung cấp hệ thống đào tạo trực tuyến giúp Học Viên được kết nối với Chuyên gia mọi lúc mọi nơi thông qua nền tảng Unica.vn; các doanh nghiệp triển khai đào tạo nội bộ nhanh chóng với nền tảng Acabiz.vn và giải pháp dạy học trực tuyến với nền tảng Edubit.vn. 

Thành lập từ năm 2016, trải qua 06 năm hoạt động, Unica đã và đang nhận được sự quan tâm của rất nhiều bạn trẻ cũng như các doanh nghiệp và đối tác với hơn 1000 giảng viên, hơn 2000 khóa học & hơn 500.000 học viên. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, teambuilding hàng năm
  • Teabreak & sinh nhật hàng tháng cho CBNV 

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Cổ phần Đào tạo trực tuyến Unica được thành lập 

Mission

Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Bạn làm việc tại Công ty Đào tạo trực tuyến Unica? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Click để đánh giá