Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Operations Admin:
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Manage taxi card, record information and summary report
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Prepare equipment for new store opening - Guide store and Operations Team about payment process
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
2. Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Ability to stay calm and on-task in high-stress situations.
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Highly responsibilities and result oriented.
- Put Customer services first mindset
- Strong problem-solving skills.
- Strong communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 10 Tr VND
TẬP ĐOÀN ĐẦU TƯ TÀI CHÍNH – CÔNG NGHỆ FGROUP được thành lập ngày 18/03/2020 từ tiền thân là Công ty Hòa Long Invest – HLI (2013). Là một Tập đoàn mang cảm hứng dám mơ, dám hiện thực hóa giấc mơ, FGROUP HOLDINGS lấy tiêu chí phát triển bền vững trong mọi hoạt động đầu tư kinh doanh, gầy dựng nên uy tín đối với cộng đồng.
Với tầm nhìn giá trị 10 tỷ USD đến năm 2030, Fgroup tự hào là đơn vị đầu tư trẻ phát triển mạnh mẽ ở nhiều lĩnh vực tiến tiến cùng 6 hệ sinh thái trọng điểm đó là: Tài chính - Công nghiệp - Công nghệ - Thương mại Nông nghiệp - Giáo dục