About the role
The Women's Entrepreneurship (WE) Support Officer plays an important role in ensuring the successful implementation of the Strive Women initiative, a global program aimed at enhancing the financial health of women-led micro and small enterprises (W-MSEs). Working closely with the Project Lead, financial service providers, and other key partners, the Officer will provide essential support to equip women entrepreneurs with the resources, training, and guidance needed to build successful and sustainable businesses.
Key Responsibilities
1. PROJECT IMPLEMENTATION (50% of time): Assist the technical preparation and implementation of project activities, take the lead on selected assignments in coordination with the Project Lead, including:
- Support capacity-building training for women entrepreneurs, handling tasks such as training needs assessment, pre/post-test facilitation, participant management, and stakeholder coordination.
- Oversee seed funding implementation under the supervision of the Project Lead.
- Collaborate with the Communications team to manage the project's social media platforms, including but not limited to Zalo groups, landing page, and Facebook page.
- Actively participate in meetings with partners, CARE Lead Member, and donors, contributing ideas and insights as required.
- Support in organizing events/campaigns and project activities both in the field and online.
2. PROJECT ADMINISTRATION & FINANCE (30% of time)
- Provide admin support for project implementation, including event logistics, travel arrangements, minute-taking, etc.
- Manage project financial procedures, including payment, advance request, and related tasks, ensuring alignment with the project budget and timeline.
- Assist in procurement tasks, including purchase requests, bidding analysis, and vendor management.
- Perform additional support tasks as needed.
3. MONITORING, EVALUATION AND LEARNING (15% of time)
- Master project indicators and participate in relevant MEL meetings.
- Assist in data collection, documentation regarding progress tracking, learning capture, evaluation, research, and case studies.
- Join field visits to support, gather insights, and monitor partners' activities.
- Propose necessary adjustments to project implementation based on findings and insights.
4. OTHER COMMON ACCOUNTABILITIES FOR CVN STAFF (5% of time)
Ideally, you will have:
- Experience working in/with projects related to women's entrepreneurship and/or financial inclusion.
- Good interpersonal skills, sound judgment, planning, problem-solving, and team-building skills.
- Organizational and time management skills, ability to work under pressure, and to organize and manage workload to meet deadlines.
Why you should apply:
- Ongoing professional and personal development
- A dynamic and innovative environment
- Supportive teams
Application Deadline: 5:00 PM, 22 August 2024.
Ravi định hướng phát triển trở thành đơn vị đi tiên phong trong lĩnh vực bất động sản và phát triển hệ thống thẻ nghỉ dưỡng với mục tiêu phát triển các dự án nghỉ dưỡng theo hướng đi mới, phát triển du lịch tiêu chuẩn 5 sao kết hợp với việc bảo tồn tự nhiên. Mục tiêu sau khi hoạt động Ravi sẽ trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực du lịch nghỉ dưỡng, chia sẻ kỳ nghỉ tại Việt Nam đồng thời đầu tư và phát triển chuỗi dự án gắn liền với hệ sinh thái rừng từ Bắc vào Nâm
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
- Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Chuyến đi công ty hàng năm về các sự kiện/hoạt động gắn kết
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2022
Mission
- Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển Du Lịch Ravi quyết tâm phát triển và đem đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực và sáng tạo để phục vụ các nhu cầu của khách hàng, giúp đỡ khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Review Du Lịch Ravi
Trả lương sòng phẳng, rõ ràng, các cơ chế đúng qđ luật lao động, môi trường trong khối BO khá tốt ạ (Fb)