Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.
RESPONSIBILITIES:
- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.
- Record and controls accurately wake up calls.
- Page guests in co-operation with concerned departments.
- Record all entries on traffic sheets.
- Assist guests with international calls and directory queries.
- Call guests by name whenever possible.
- Page staff member when requested.
- Abide by principles of guest privacy.
- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.
- Report on logbook daily.
- Bill call costs.
- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.
- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.
- Advise defects on switchboard equipment to Manager.
- Maintain a clean work environment.
- Attend to all guest queries and requests promptly.
- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.
- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.
- Maintain Hotel Information.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
- 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Yêu cầu hồ sơ
Ravi định hướng phát triển trở thành đơn vị đi tiên phong trong lĩnh vực bất động sản và phát triển hệ thống thẻ nghỉ dưỡng với mục tiêu phát triển các dự án nghỉ dưỡng theo hướng đi mới, phát triển du lịch tiêu chuẩn 5 sao kết hợp với việc bảo tồn tự nhiên. Mục tiêu sau khi hoạt động Ravi sẽ trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực du lịch nghỉ dưỡng, chia sẻ kỳ nghỉ tại Việt Nam đồng thời đầu tư và phát triển chuỗi dự án gắn liền với hệ sinh thái rừng từ Bắc vào Nâm
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
- Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Chuyến đi công ty hàng năm về các sự kiện/hoạt động gắn kết
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2022
Mission
- Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển Du Lịch Ravi quyết tâm phát triển và đem đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực và sáng tạo để phục vụ các nhu cầu của khách hàng, giúp đỡ khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Review Du Lịch Ravi
Trả lương sòng phẳng, rõ ràng, các cơ chế đúng qđ luật lao động, môi trường trong khối BO khá tốt ạ (Fb)