Mô tả công việc
We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
You will:
• Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.
• Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.
• Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.
• Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.
• Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.
• Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.
• Standardize the handling process and training materials.
• Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.
• Other tasks as assigned by the manager
Yêu cầu công việc
• From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.
• Fluent in English.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
• Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
CÔNG TY CP ĐT SX TM TÍN AN được thành lập cuối năm 2016, vốn điều lệ 250 tỷ đồng, với tổng diện tích mặt bằng lên đến 60,000 m2. Các sản phẩm chiến lược công ty gồm: Sàn SPC Hèm Khóa thông minh, các Sản Phẩm Gia Công Xuất Khẩu thị trường USA, Cửa Nhựa Lõi Thép & Cửa Nhôm, Hệ Mặt Dựng, cung cấp các dịch vụ và giải pháp thi công, lắp đặt tại các công trình xây dựng.
Tín An tự hào là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam ký kết hợp tác nhận chuyển giao Công Nghệ Hèm Khóa Thông Minh từ công ty Valinge - Thụy Điển. Với cơ sở hạ tầng hoàn
thiện, dây chuyền sản xuất tự động hóa, phòng thí nghiệm hiện đại cùng hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, sản phẩm Sàn SPC hèm khóa của Tín An đã đạt những chứng chỉ quốc tế Floorscore, CE Marking … chinh phục thành công các thị trường khó tính nhất hiện nay tại Bắc Mỹ và Châu Âu.
Với đội ngũ nhân viên trẻ, đầy nhiệt huyết và chiến lược kinh doanh phát triển bền vững của BLĐ, Tín An đặt mục tiêu sẽ trở thành một trong những Nhà sản xuất Sàn SPC Hèm Khóa, Cửa Nhựa, Cửa Nhôm, Hệ Mặt Dựng & Sản Phẩm OEM đáng tin cậy và qui mô hàng đầu Việt Nam trong 3 năm tớ
DÂY CHUYỀN SẢN XUẤT CỬA DURADOOR có trụ sở đặt tại Khu Công Nghiệp Đồng An 2, Bình Dương bao gồm văn phòng làm việc, kho bãi, nhà xưởng sản xuất, khuôn viên xanh với diện tích trên 60.000 m2, đáp ứng nhu
cầu làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và gần gũi với thiên nhiên. Hiện tại Công ty đầu tư đầy đủ cơ sở vật chất với những trang thiết bị, máy móc tiên tiến, dây chuyền sản xuất hiện đại nhập khẩu từ Đức (SCHUECO, U-R-B-A-N) phục vụ cho việc sản xuất kinh
doanh và đáp ứng hầu hết các yêu cầu của Quý Khách hàng trong và ngoài nước.