Mô tả công việc
1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.
2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.
3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over
4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- From 3 years experience purchasing, admin general affair
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
- Good problem solving skills
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Good organizing and time-management skills
- Strong communication skill (both verbal & written)
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance & Gasoline
-13th Salary & Performance Bonus
-12 paid days off per year
-Premium health care insurance
-Professional, dynamic & flexible working environments
Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Thiên Thần AF Group 1 (AF Group 1) là một công ty hoạt động trong lĩnh vực đầu tư và tài chính. AF Group 1 tập trung vào đầu tư vào các công ty khởi nghiệp và các dự án kinh doanh tiềm năng.
AF Group 1 được thành lập với mục tiêu hỗ trợ và đầu tư vào các doanh nghiệp mới nổi và tiềm năng. Công ty tìm kiếm các công ty khởi nghiệp có tiềm năng phát triển và cung cấp nguồn vốn, kiến thức kinh doanh, và hỗ trợ quản lý để giúp các công ty này đạt được sự thành công.
Với tầm nhìn đầu tư chiến lược, AF Group 1 thường chú trọng vào các lĩnh vực có tiềm năng tăng trưởng cao như công nghệ, khởi nghiệp, bất động sản, năng lượng tái tạo và thương mại điện tử. Công ty đánh giá kỹ lưỡng các cơ hội đầu tư và tìm kiếm các dự án có tiềm năng sinh lợi cao và khả năng thúc đẩy sự phát triển kinh doanh.
Ngoài việc đầu tư vốn, AF Group 1 cũng có thể cung cấp hỗ trợ tư vấn và quản lý cho các công ty mà họ đầu tư. Điều này bao gồm việc chia sẻ kiến thức và kinh nghiệm, tạo ra các liên kết hợp tác và mang lại giá trị gia tăng cho các công ty con và đối tác của AF Group 1.
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Thiên Thần AF Group 1 đang xây dựng danh tiếng và trở thành một trong những công ty đầu tư hàng đầu trong ngành. Lưu ý rằng thông tin về công ty có thể thay đổi theo thời gian, vì vậy tôi khuyên bạn nên tìm hiểu thêm thông tin cụ thể và cập nhật từ các nguồn tin chính thức của AF Group 1.