Mô tả công việc
- Welcoming guests
- Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
- To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
- Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
- To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Registrating guests information into the computer
- To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
- Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
- Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check-out
- Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
- Co-ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
- To maintain cleanliness I work areas at all times
- To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
- Report to Admin cum Operations Executive
Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance: 30,000VND/shift
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/month
- 13th salary
- Annually KPI Bonus
- Holiday bonus
- Contribute to SHUI
- PVI Health Care
Yêu cầu công việc
- Location: Lavis 18, District 3
- Working time: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am (6 days/week)
- >1 years experience as Receptionist at Hotel, Resort,…
- Good English communication
- Positive, friendly person
- Graduated form related Degree/College
- Can work on night shifts
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Thiên Thần AF Group 1 (AF Group 1) là một công ty hoạt động trong lĩnh vực đầu tư và tài chính. AF Group 1 tập trung vào đầu tư vào các công ty khởi nghiệp và các dự án kinh doanh tiềm năng.
AF Group 1 được thành lập với mục tiêu hỗ trợ và đầu tư vào các doanh nghiệp mới nổi và tiềm năng. Công ty tìm kiếm các công ty khởi nghiệp có tiềm năng phát triển và cung cấp nguồn vốn, kiến thức kinh doanh, và hỗ trợ quản lý để giúp các công ty này đạt được sự thành công.
Với tầm nhìn đầu tư chiến lược, AF Group 1 thường chú trọng vào các lĩnh vực có tiềm năng tăng trưởng cao như công nghệ, khởi nghiệp, bất động sản, năng lượng tái tạo và thương mại điện tử. Công ty đánh giá kỹ lưỡng các cơ hội đầu tư và tìm kiếm các dự án có tiềm năng sinh lợi cao và khả năng thúc đẩy sự phát triển kinh doanh.
Ngoài việc đầu tư vốn, AF Group 1 cũng có thể cung cấp hỗ trợ tư vấn và quản lý cho các công ty mà họ đầu tư. Điều này bao gồm việc chia sẻ kiến thức và kinh nghiệm, tạo ra các liên kết hợp tác và mang lại giá trị gia tăng cho các công ty con và đối tác của AF Group 1.
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Thiên Thần AF Group 1 đang xây dựng danh tiếng và trở thành một trong những công ty đầu tư hàng đầu trong ngành. Lưu ý rằng thông tin về công ty có thể thay đổi theo thời gian, vì vậy tôi khuyên bạn nên tìm hiểu thêm thông tin cụ thể và cập nhật từ các nguồn tin chính thức của AF Group 1.