Các phòng ban đang tuyển dụng tại GBC VIỆT NAM

Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Xây dựng

Việc làm GBC VIỆT NAM

Cập nhật 11/12/2024 14:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
Motion Designer
GBC VIỆT NAM
62 việc làm 19 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • As a member of the Gameloft Creative Agency, the Video Artist will report to the Creative Agency Lead while meeting the needs of the Marketing and User Acquisition Team;
  • The main responsibility will be to create exciting video content: video trailers for different marketing purposes and publishing on the various platforms (Google Play, AppStore, Microsoft Store, Steam, PlayStation, Nintendo, Xbox, etc), as well as performing video ads specifically designed for different performance channels such as Facebook, Google AdWords, TikTok, YouTube, among others;
  • You’ll be producing videos for different games, each with its own unique visual and communication style, while always keeping in mind that the ultimate goal is to engage users and drive their direct response to generate game downloads.

Main Responsibilities

  • Develop and execute high-end video content to improve the marketing efforts and find new engaged users for our games;
  • Capture compelling in-game content from the game engine;
  • Take full ownership of the video production cycle, from concept to final delivery;
  • Execute clients (lead / internal teams / licensor) revisions on spec and on time;
  • Learn and apply artistic / IP / licensing guidelines;
  • Use creativity and innovation to propose new ideas and formats for edits to take our video production to the next level;
  • Improve overall video quality through the use of sound effects, music, text, graphics, or any other elements;
  • Provide creative suggestions and innovative ideas for video projects, including visual storytelling, pacing, and overall design. Stay up-to-date with industry trends and emerging technologies to incorporate them into video editing workflows;
  • Adapt videos into various multiple formats and exports of all types: optimize videos for different platforms and formats, ensuring they are properly compressed, encoded, and formatted for web, social media, or other distribution channels. Maintain a strong understanding of video codecs and compression standards;
  • Monitor the performance of your ads and work closely with our internal teams;
  • Participate to meetings and constantly bring new creative ideas;
  • Stay on top of current trends for gaming and video platforms.

Expected Results

  • Respect delivery deadlines;
  • Ensure that creatives adhere to the high quality standards;
  • Maintain the highest standards of professionalism with regard to the team and clients.

Qualifications

  • You are creative!
  • You’re fluent in English and possess strong communication skills;
  • Fully proficient with motion design, video editing and video content creation;
  • Extensive experience with video editing, motion graphics and graphic design in videos using Adobe suites such as Premiere, After Effects, and Photoshop;
  • Ability to independently follow a creative brief through the full production cycle, from asset preparation to final delivery;
  • Ability to work on multiple tasks with overlapping deadlines in a fast-paced environment;
  • Great artistic sensibilities, detail oriented, curious, willing to innovate and explore constantly;
  • Willingness to learn about game-engine content manipulation;
  • An online portfolio and/or demo reel is required and must be included with the application.

Pluses

  • Passion and experience working in video games;
  • Previous experience in 3D application (3dsmax, Blender, Maya, etc);
  • Previous experience working with these engines: Unity, Unreal Engine;
  • 2D skills / experience.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
GBC VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177 Đường K2, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….

Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.

Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE)  như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại GBC VIỆT NAM

Bạn làm việc tại GBC VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GBC VIỆT NAM

GBC VIỆT NAM

Click để đánh giá