Các phòng ban đang tuyển dụng tại GBC VIỆT NAM

Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Xây dựng

Việc làm GBC VIỆT NAM

Cập nhật 11/12/2024 14:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
Assistant Restaurant Manager (Aqua Bar & Lounge) - Trợ Lý Quản Lý Nhà Hàng
GBC VIỆT NAM
62 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • You connect with guests by engaging them through meaningful interaction, resulting in positive and long-lasting guest relations
  • You coach the team in tailoring service processes, aiming to make each visit to the Aqua Bar & Lounge as memorable and unique as possible
  • Look for opportunities to positively surprise guests, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be generous with guests and you know how and when to curate decadent moments
  • Lead by example in making personalized menu recommendations to guests for both food and beverage items
  • You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, allowing you to give guests recommendations in order to optimize overall guest experience.
  • You have the knowledge to solve problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. You always follow up on guest issues as part of the service recovery process and review steps taken afterwards to continuously improve the operation.
  • You have professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also possessing the ability to transfer this knowledge to the rest of the team
  • You are involved in Aqua Bar & Lounge revenue meetings and a monthly Profit & Loss meeting in order to make sure targets are set and achieved by the team.
  • You always try to make the service flow as seamless as possible, by using the available resources and systems.

Quyền lợi được hưởng

  • Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
  • 14 annual leave, 2 days off per week
  • Relocation, repatriation and home leave allowance
  • Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
  • Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
  • International working environment
  • Insurance as labor law
  • Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
  • 24/7 accident insurance
  • Other benefits will be discussed during the interview

Yêu cầu công việc

  • Education: Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
  • 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
  • Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
  • Having knowledge about food safety and hygiene
  • Language: Professional English

Yêu cầu hồ sơ

  • Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
  • Hotline: 0919 290 709 (People & Culture Department)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
GBC VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177 Đường K2, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….

Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.

Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE)  như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại GBC VIỆT NAM

Bạn làm việc tại GBC VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GBC VIỆT NAM

GBC VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo