Mô tả công việc
1. Maintain kitchen EHC hygiene and safe food storage and rotation. Follows all records are met in each outlet.
2. Co-ordination of all aspects of the departments operation to ensure that the services of the Department are delivered to guests or internal customers with the aim of exceeding guest expectations and in accordance with Sheraton standards and procedures.
3. Responsible for the day to day management of staff working in the Department.
4. Align management style, working practices and conduct with Sheraton’s Vision, Corporate Values and policies. To comply with Sheraton’s Code of Conduct at all times.
5. Analyze and respond to guest feedback, guest satisfaction and employee satisfaction information; and give a positive commitment to continuous improvement of product and performance.
6. Monitor all Kitchen equipment to ensure safe and functional operation and report faults to Engineering
7. Complete daily Stores Requisitions and market lists.
8. Liaise with other Chefs to streamline operations.
9. Supervise & plan daily food preparation and service requirement using production lists.
10. Liaise with outlet Managers re: business levels, VIP’s, special requirements.
11. Conduct daily briefings and weekly staff meetings, counseling and discipline. Conduct staff appraisals bi-annually (minimum), and analyze training needs for current positions and future promotions.
12. Attend Executive Chef Meetings and represent the Department at other meetings as required.
13. Coordinate service between F.O.H and B.O.H.
14. Provide advice and recommendations on menu development, food availability trends, market prices, food preparation, methods and cuisine.
15. Provide training in food skills and knowledge to F.O.H staff.
16. Responsibility for effective recruitment, training and development, certification, performance evaluation, turnover reduction and optimization of productivity through efficient work practices and staff rostering.
17. Supervise the job tasks and quality of Kitchen Stewards work.
18. Completely understand, implement and ensure adherence to Award provisions, and Sheraton policies.
19. Develop and implement strategies to minimize absenteeism and to manage occupational health & safety issues.
20. Be well versed and knowledgeable of Sheraton Fire and Evacuation procedures as well as health and safety requirements in the Workplace. Ensure associates are aware of their duty of care as determined by legislation and that they maintain complete familiarity.
21. Assist the Chef in the performance of his/her role.
22. Undertake any additional duties related to the hotel as requested by Executive Chef or Hotel Management.
23. Follow food safety program and to achieve the best score that’s set as the goal.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with full salary and social insurance;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working.
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Up-sale policy with attractive compensation.
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
- High school or equivalent education preferred.
- 8-10 years cooking experience required in restaurant and/or 5 star hotel
- Should have attained some level of hospitality or technical college schooling in cooking, but not a pre-requisite.
- Must be able to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace.
- Must be able to read and write to facilitate the communication process.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng:
- CÁCH 1: Nộp trực tiếp trên trang tuyển dụng hoteljob.vn
- CÁCH 2: Gửi hồ sơ trực tiếp tại Cổng An ninh khách sạn - đường Trần Phú (26-28 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang);
- CÁCH 3: Gọi điện thoại trực tiếp đến số (0258) 388 0000 (Máy lẻ 4401) để được trao đổi cụ thể hơn về công việc.
Được thành lập từ ngày 10/08/2007, Công ty Cổ phần Đầu tư và Phát triển Bất động sản HUDLAND không ngừng phát triển bền vững và khẳng định được vị trí của mình trong lĩnh vực đầu tư bất động sản.
Để giữ được sự tăng trưởng ổn định và bứt phát trong thời gian tới, Công ty Cổ phần Đầu tư và Phát triển Bất động sản HUDLAND quan niệm rằng thỏa mãn sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu phấn đấu và lấy hiệu quả kinh tế là thước đo cho sự phát triển ổn định và bền vững của Công ty. Ngoài việc duy trì và phát triển ngành nghề truyền thống là đầu tư bất động sản, Công ty HUDLAND tiếp tục mở rộng qui mô đầu tư kinh doanh các dự án nhà ở cao cấp, dự án chung cư cao tầng, dự án nhà ở xã hội, khu đô thị… đảm bảo cho Công ty có tiềm lực kinh tế mạnh, đủ sức để cạnh tranh với các doanh nghiệp trong nước và trong khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Chúng tôi luôn tâm niệm đặt mình vào vị trí của khách hàng để giải quyết hài hòa mối quan hệ về lợi ích, với phương châm khách hàng thành công- mình cũng sẽ thành công. Điều này chính là sự khác biệt tạo nên một thương hiệu HUDLAND mà không phải doanh nghiệp nào cùng lĩnh vực cũng có thể mang lại cho khách hàng, đối tác, nhà đầu tư và xã hội.