Internal candidate identified through succession planning
Any questions regarding the role, please reach out to B&W HRBP: Vu Sang ([email protected])
This role is based in Vietnam with mandatory requirements in knowing Vietnamese language.
Job Location: Vietnam
Relocation Terms: Local Terms
Job Purpose
- B&W Vietnam dCommerce Lead drives growth in dCom for total B&W Vietnam through Digitally Influenced Purchases e.g., Affiliate Marketing, Live Selling, Shopping Events, Digital Selling Capabilities (ex. BeauTech in-store).
- Act as Content champion to send the right requirements about dcom content (7OA, CPAS, Affiliate content, B&W store SIS, B&W campaigns, onsite banners, promotion HI....) to Brand Lead for creation and co-work with CSP and CBD for content deployment
- Fully in charge of Affiliate & liveselling model from searching and managing the MCNs to fully deploy the content execution and deliver monthly GMV targets
- Be responsible for calendar creation and quality control of LSA, VSA, PSA and all shopping events esp. On TikTokShop 1UL hub and brand hub to deliver the target ambition
- Co-work with Media Performance PIC to ensure the live optimization for content adjustment and budget management
- Co-work with CBD and CSP to create and deploy thematic Campaigns for Mega, SBD, Brand Day
- Take charge of full e2e tiktokshop model
WHAT YOU NEED TO SUCCEED
- At least 2 years experience in dCom content lead in any category/ industry
- Hands on experience in Affiliate Marketing, Dealing with MCNs and KOLs/KOCs for GMV creation and deployment
- Experience in media performance review and optimization
- Hands on experience with dCom performance & optimization with budget management skill
- Prefer background from commercial team of Pureplay
- Influencing skill – this talent is focused on briefing needs of content with Content lead team and co-work with CSP, CBD for deploying content and Media & Data lead for optimization of content across consumer journey-driven strategy and conversion
- Project /Network management – PIC has hands-on experience managing agencies to create and deploy Affiliate MKT , managing with clear process view to operate in synce with S&OP
- Stakeholder Management – many interface – DC team, CSP, CBD, Customers, Procurement.... that needs flexibile stakehoder management style in effective way to adapt with agile wow of dcom.
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Xây Dựng Định Tân (DTCons) được thành lập từ năm 2010, chỉ trong một thời gian ngắn hình thành và phát triển, nhưng với quyết tâm và lòng nhiệt huyết của tập thể lãnh đạo và cán bộ công nhân viên, DTCons đã xây dựng được đội ngũ quản lý chuyên nghiệp, lực lượng công nhân kỹ thuật lành nghề cùng với mạng lưới các nhà cung cấp chất lượng và các đối tác uy tín. Chúng tôi đã cùng nhau xây dựng nên những công trình tốt về chất lượng và có tính thẩm mỹ cao, đáp ứng tốt các nhu cầu, kỳ vọng và niềm tin của các khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2008
Mission
Với phương châm “Chất lượng – Uy tín – Chuyên nghiệp”, chúng tôi không ngừng đầu tư vào yếu tố con người, công nghệ thông tin và máy móc thiết bị thi công hiện đại để trở thành nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực xây dựng nhà xưởng công nghiệp, thực hiện các cam kết và làm hài lòng tất cả các khách hàng đã, đang và sẽ là đối tác của DTCons.
Review Định Tân
Cty sử dụng Bravo như 1 phần mềm ERP mặc dù các chức năng chỉ ở mức cơ bản (RV)
Quy trình rắc rối, thay đổi liên tục. (RV)
Muốn cắt giảm nhân sự mà ko muốn bồi thường hđ, ép nhân viên nghỉ (RV)