- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
DEL TECH JSC có hơn 10 năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực thiết bị y tế, chúng tôi là nhà phân phối độc quyền các thiết bị y tế hàng đầu mang thương hiệu CANON tại Việt Nam.
Tiếp nối với những thành công mà DEL TECH đã đạt được trong thời gian qua, chúng tôi tiếp tục đầu tư Nhà máy giặt ủi Công Nghệ Cao & Thân thiện với Môi Trường có quy mô lớn nhất Đông Nam Á, sử dụng công nghệ hiện đại bậc nhất thế giới sẽ chính thức đi vào hoạt động giữa năm 2020 tại Khu Công Nghệp Phúc Long - Xã Long Hiệp - Huyện Bến Lức - Tỉnh Long An.
Với mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong ngành, Chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên Trẻ, Tâm huyết , Năng động & Sáng tạo ... để đồng hành cùng chúng tôi trong việc phát triển dịch vụ giặt ủi chất lượng cao đến các Bệnh Viện, Khách sạn, Nhà hàng, Trung tâm Spa, Nhà máy Thực Phẩm, Nhà máy sản xuất linh kiện điện tử, người dùng cá nhân.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Nhằm mang đến chất lượng, an toàn vệ sinh và sự tin tưởng tuyệt đối cho người dùng Việt Nam khi sử dụng dịch vụ Giặt ủi Công Nghệ Cao tại DEL TECH JSC
Review Del Tech
Lương thấp, đãi ngộ kém
Cách quản lý kém, thủ tục chậm chạp
Trễ lương, chế độ kém