Mô tả công việc
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES
As a Executive Lounge Operative, together with your direct Supervisor, you are responsible for your department to deliver an excellent guest experience and follow Hilton standards.
You are the first point of contact for dealing with any general management related inquiries that arise within the hotel. The position predominately involves face-to-face contact with Guests and represents Senior-level hotel management in their absence. It is also the Management contact point for any hotel operational issues that arise that cannot be resolved by the department. You will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
• Provide food and beverage services to executive lounge guests, assisting the Executive Lounge Receptionist in welcoming guest, prepare welcome drink and cold tower for arrival guests
• Greet customers immediately with a friendly and sincere welcome, using a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc.
• Ensure that the Executive Lounge equipment and systems are functioning at all times, and that the area is maintained in a clean, tidy and organized way.
• Receive special requests from guests and respond appropriately or forward requests to appropriate team members for decisions and actions
• Take on an active role in the team by being kind, cooperative, and helpful and never forgetting the person behind the guest.
• Handle food and beverages in a safe, hygienic and professional way, ensuring that all caution is taken when handling food and when cleaning in order to prevent sickness and contamination.
• Ensure that the day-to-day functions of the Executive Lounge are completed, including but not limited to checklists, set-ups for meal periods, daily requisitions, buffet and breakfast services, and replenishments.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
- Professional working environment with opportunity to learn and grow.
Yêu cầu công việc
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Dịch vụ truyền thông Zafago (gọi tắt Zafago Agency)
Được thành lập ban đầu bởi 4 Cổ đông nhiệt huyết, có nhiều kinh nghiệm trong ngành Digital Marketing, từng thực chiến nhiều năm trong lĩnh vực Marketing ở các Client trước khi ra mở công ty
4 cổ đông ban đầu với các thế mạnh chính về Digital Marketing tổng quan, Zalo Ads, Content Quảng cáo, Xây dựng hệ thống Kpis... khi các thành viên kết hợp với nhau đã tạo nên luồng gió mới, giá trị mới cho ngành Digital Marketing. Và chúng tôi xác định thế mạnh của công ty là 1 AGENCY thiên về LEAD PERFORMANCE
Xác định cốt lõi 1 công ty tốt phải xây dựng những cá nhân có năng lực, đạo đức tốt. Trong năm đầu chúng tôi dành thời gian tìm kiếm, đào tạo thành viên phù hợp đội ngũ. Chính vì đầu tư 1 đội ngũ chất lượng nên dù non trẻ được thành lập từ nhóm nhỏ 05/2018, khi lên công ty 04/04/2019 và cho đến hiện tại sau gần 3 năm thành lập, Zafago tự hào đã tạo nên những kết quả xuất sắc:
+ Xây dựng được 1 Cộng đồng 12.1k người chia sẻ về Zalo Ads và Digital Marketing
+ Hơn 200 Khách hàng với hơn +500 dự án chạy mảng Dịch vụ Phòng Marketing thuê ngoài
+ Tài khoản khách hàng được Zafago Support trên các kênh Zalo, Tik tok, Cốc Cốc lên tới +3500 tài khoản
+ Top 5 Đối tác cao cấp Zalo ADS (Top đầu)
+ Đối tác cao cấp của Cốc Cốc Ads, Tik tok Ads • Đối tác cao cấp Ladipage.vn